چه چيزي براي خريد 2020 : بهترين معامله در ماه ژوئن , با توجه به يك

۱۱ بازديد
چه  چيزي براي  خريد  2020  :  بهترين  معامله  در  ماه ژوئن  ,  با توجه  به  يك

در حال حاضر, خريد ممكن است متفاوت به نظر برسد, و يا حداقل آن ناآرامي مدني و اعتراضات ملي پس از مرگ جورج فلويد است. اگرچه لحظه غم انگيزي است, اگر شما به دنبال پس‌انداز كردن پول در ماه ژوئن در هر يك از خريده‌اي برنامه‌ريزي‌شده your (يا هداياي روز پدر) هستيد, فرصت‌هاي بي شماري براي انجام اين كار وجود دارد. زماني كه كشور به آرامي به دستور بازگشت به خانه مي‌چرخد, مزه زندگي عادي در حال آغاز به سطح است. در كنار آن فروش و معاملات به خريد تابستاني incentivize (و كمك به خرده فروشان در طي چند ماه گذشته). ما با جولي Ramhold, يك تحليلگر مصرف‌كننده از DealNews.com, مشورت كرديم تا در طي ماه ژوئن بيشتر در مورد زمان خريد سفر ياد بگيريم. ما همچنين به فروش ويژه بر روي لوازم خانگي, محصولات در فضاي باز, پوشاك و قراردادهاي تكنولوژي كه در سرتاسر پوشش month.Full مرگ جورج فلويد عرضه شدند و تظاهرات در اطراف the بهترين قيمت‌هايي كه پيدا كرديم, مي‌توان در لاو, بهترين خريد كن و آمازون پرداخت كرد. براي مثال اگر به يك واشر جديد نياز داريد, كارايي بالاي سامسونگ Stackable Washer را چك كنيد كه در حال حاضر ۲۵۰ دلار تنزيل شده‌است. " anova Sous Vide " (anova Vide Vide) يك معامله خوب براي cooks خانگي است. مشتاقان Outdoors پس‌انداز خود را در ۱۰۰ تا ۱۰۰ دلار بر روي مبلمان grills و ايوان پيدا خواهند كرد. پوشاك و كفش به راحتي قادر به خريد آنلاين نيستند - صرفه‌جويي تا ۳۰ درصد در لباس هواي گرم از " Bloomingdale " و " نايك " ممكن است اين مانع را تخفيف دهد. در نهايت, قراردادهاي فن‌آوري ژوئن به وفور يافت مي‌شوند, از جمله فروش در the AirPods و the Roomba - كه مي‌تواند باعث تميز كردن خانه به همان آساني كه درخواست كمك مي‌كند اين خانه در طول JuneBest ماه ژوئن سال ۲۰۲۰ به فروش برسد.

او مي‌گويد: " بسته به اينكه آيا يك فروشگاه مي‌خواهد برخي از درآمد از دست رفته را از چند ماه پيش به دست آورد, تخفيف‌هاي ممكن است به اندازه آنچه كه ما مي‌بينيم, خوب نباشد. " با اين حال, او انتظار دارد كه خرده فروشان قيمت‌ها را تا ۵۰ درصد كاهش دهند - به شما توصيه مي‌كنند كه توجه ويژه‌اي به تخفيف‌هاي ورزشي و كفش‌هاي تابستاني داشته باشيد. appliance مي‌گويد: " به طور شگفت‌انگيز, برخي از فروشگاه‌ها در اوايل ماه ژوئن به فروش خواهند رسيد " و افزود: " به طور شگفت انگيزي, برخي از فروشگاه‌ها در اوايل ماه ژوئن به فروش خواهند رسيد " و به اين ترتيب فروش محصولات در ماه ژوئن سال ۲۰۱۰ به فروش خواهد رسيد و برخي از فروشگاه‌ها فروش مستقل خود را از لوازم جانبي به لوازم خانگي و لوازم خانگي مي‌فروشند. در اينجا برخي از بهترين فروش بزرگ از retailers.Appl هاي محبوب به شما ارائه مي‌شود كه به شما كمك مي‌كند تا ۲۵ درصد از Buy جديد را انتخاب كرده و apparel.Bana نا Republic ۲۵ درصد از sitewide.Best را انتخاب كرده, تا ۲۵۰ درصد از laptops را انتخاب كرده و more.Bloo mingdale ۲۵ درصد از هدفون را ارائه مي‌دهد.

"speakers.Broo ks Brothers" (deals.Gap ks strom)در حال ارائه ۲۵ درصد تخفيف از هر چيزي به اضافه ۲۰ درصد از "sitewide.The items.Old" (home Avenue Home)است كه تا ۴۰ درصد تخفيف انتخاب مي‌كند." and oor Voices "(blenders.Lowe Fifth strom)در حال ارائه ۲۰ درصد تخفيف از" sitewide.Outd iams per " است كه به شما ارائه مي‌دهد. anova Sous videas NBC NBC كه قبلا گزارش شده‌بود، اجاق‌گاز دقت anova يكي از بهترين ones براي خريد بود. آن با گردش آب داغ در يك قابلمه با توجه به doneness مورد نظر شما كار مي‌كند. زمان و كنترل دما - همراه با صفحه نمايش آسان - به حداقل رساندن احتمال بيش از حد و يا تحت cooking يك اجاق‌گاز مشترك با دقت Vide دلار ۱۹۹.۰۰ Amazon۲. يك دستگاه آشپزخانه كوچك به نام Ninja Toaster Oven به عنوان يك fryer هوا و يك تنور در نظر گرفته مي‌شود كه اگر شما حداقل فضاي countertop داشته باشيد، آن را به خوبي خريداري كنيد. اين كار به شما اين امكان را مي‌دهد كه درجه‌حرارت آن را سفارشي كنيد تا غذاي خود را طبخ كنيد و انواع مختلفي از قبيل برشته كردن، پختن، سرخ كردن، گرم شدن و يا baking.Ninj كردن يك فر Toaster Oven Air ۲۰۹.۹۹ $ $ Best Buy۳. غير مجاز مي باشدtway قابل‌حمل Air قابل‌حمل غير مجاز مي باشدtway قابل‌حمل Conditioner قابل‌حمل مي‌تواند تا ۴۰۰ متر مربع فضا را پوشش دهد و در درجه‌حرارت از ۶۲ تا درجه سانتيگراد متغير باشد. به لطف كنترل از راه دور مي‌توانيد دماي مطلوب خود را از دور تنظيم كنيد و صفحه نمايش ديجيتالي به شما اين امكان را مي‌دهد كه

y توابع و حالت فعلي را بخوانيد. تهويه مطبوع قابل حمل 329.99 $ 459.99Amazon4. واشر قابل حمل با راندمان بالا سامسونگ با ظرفيت 4.2 فوت مكعب ، اين واشر براي شستشوي 28 حوله حمام در يك بار طراحي شده است. فن آوري خود تميز اين طبل را تميز مي كند تا از باكتري هاي بو بو جلوگيري كند و لباس هايي را براي چرخه شستشوي ساكت تر گهواره مي كند. سامسونگ واشر با راندمان بالا 549.00 $ 799.00 $ 799.00Lowe s RelatedShoppingShoppingBest سيستم هاي كنترل كننده آبپاش هوشمند 2020 بهترين معاملات در فضاي باز به فروشگاه 5. Valley Peak 3 قطعه تمام آب و هوا بخش بخش Hampton Bay 3 قطعه با حصيري تمام هوا ساخته شده است تا از خراب شدن سريع يا آسيب ديدن باد ، باران و خورشيد جلوگيري شود. قاب فولادي دوام را فراهم مي كند و عثماني مي تواند به عنوان يك ميز در هنگام برداشتن كوسن دو برابر شود. Valley Peak 3-Piece All-Weather بخش 499.00 $ 599.00 $ Home Depot6. Traeger Eastwood 22 Wood Pellet GrillThe Traeger Eastwood 22 Wood Pellet Grill داراي توري هاي آشپزي با روكش فلزي است تا از چسبيدن مواد غذايي به سطح و همچنين احتراق ميله گرم براي يك فرآيند روشنايي سريع جلوگيري كند. همچنين داراي ظرفيت قيف 18 پوندي است كه امكان پخت و پز ساعت ها را بدون نياز به پر كردن مجدد با چوب جديد فراهم مي كند. Traeger Eastwood 22 Wood Pellet Grill 499.00 $ 599.00Home DepotRelatedShoppingShoppingExpert shopping: ماسك هاي صورت با فيلترها بهترين پوشاك و كفش را به فروشگاه مي دهد. Nike Zoom Fly 3 در پوشش قبلي ما از Nike Vaporfly ، podiatrist Velimir Petkov ، DMP ، گفت كه او از صفحات پر از كربن حمايت مي كند زيرا آنها تنها ثبات را فراهم مي كنند. Nike Zoom Fly 3 شامل آن صفحه است ، همچنين Nike ZoomX Vaporfly NEXT٪.Nike Zoom Fly 3 $ 136.97 $ 160.00Nike8. پيراهن يقه دار Bron Regular Fit Polo اين پيراهن يقه دار داراي ساخت پنبه و يك شبح معمولي است. يقه پهن به آن ظاهري صيقلي مي بخشد در حالي كه آستين هاي كوتاه يك سبك كلاسيك هستند و آن را براي هر كسي كه به دنبال خريد يك كمد لباس همه كاره است ، انتخاب خوبي مي كند

gShopping راهنماي خريد فناوري نهايي مرمت شده بهترين معاملات فناوري به shop9. Apple Airpods با شارژ كردن CaseThe AirPods بهترين گوشواره براي كاربران اپل است زيرا آنها بلوتوث سازگار هستند و داراي يك طراحي ارگونوميك هستند كه از جمله دلايل ديگر باعث راحتي بيشتر گوش ها مي شود. AirPods به شما امكان مي دهد تا با دوبار ضربه زدن به گوش ، به سيري دسترسي پيدا كنيد و همچنين كارهايي مانند تغيير آهنگ يا حجم را انجام دهيد. iRobot Roomba VacuumThe iRobot Roomba 675 Robot Vacuum مي تواند با شبكه Wi-Fi منزل شما ارتباط برقرار كند تا بتوانيد كار تميز كردن خود را با دستور صوتي شروع كنيد. اين يكي از بهترين خلاء هاي هوشمند است زيرا مي تواند مناطق سنگين و خاكي را هدف قرار دهد و آنها را با يك برس مخصوص كه براي لبه ها و گوشه ها طراحي شده است تميز كند. iRobot Roomba Vacuum 269.00 $ 299.99AmazonRelatedShoppingShowing چگونه بهترين تختخواب سگ را انتخاب كنيد فروش ديگر ژوئن را در نظر بگيريد. 40 درصد تخفيف در كيف پول هاي انتخابي, كيف و لوازم جانبي. Bonobos 40 درصد تخفيف مجموعه هديه با كد THANKSDAD را ارائه مي دهد. BooksAMillion 40 درصد از كتاب هاي استفان كينگ را به شما اختصاص مي دهد. Cariloha 20 درصد تخفيف در سراسر كشور را در بستر ارائه مي دهد, حمام, پوشاك و موارد ديگر. Converse با كد SALE20 20 درصد تخفيف اضافي به شما مي دهد. East Dane 25 درصد تخفيف اضافي و 60 درصد تخفيف در سراسر سايت با كد JUNE25 ارائه مي دهد. Dagne Dover 10 درصد در خارج از سايت ارائه مي دهد و اهدا خواهد كرد. 10 درصد به امور خيريه با,كد TOGETHER.Enso Rings 25 درصد تخفيف از سبك هاي انتخاب شده در سراسر كشور را ارائه مي دهد. هر چيزي كه Tech Gear بيش از 25 درصد از محصولات انتخابي را به شما ارائه مي دهد. Farfetch تا 50 درصد از لباس را ارائه مي دهد, كفش و لوازم جانبي. خط نهايي تا 50 درصد تخفيف از مارك هاي برتر مانند Nike و Adidas را به شما ارائه مي دهد. Gamestop با فروش 50 درصدي از بازي هاي پيش فروش ، فروش فلش را دارد. 45 درصد تخفيف از 7.4 AT Treadmill, و همچنين 0 درصد بودجه براي 36 ماه در سراسر كشور. اتحاديه زنده مشروط است

در بهترين روز پدر، بهترين هديه روز پدر به عنوان بهترين روز پدر، بهترين هداياي پدر روز پدر، بهترين روز پدر، بهترين روز پدر، هديه روز پدر، بهترين هداياي پدر روز پدر، بهترين روز پدر، بهترين هداياي پدر، بهترين روز پدر، بهترين هداياي پدر، بهترين روز پدر، بهترين هديه روز پدر براي پوشش كامل شيوع بيماري NBC است.


منبع

كريس Darden از دفاع از قاتل متهم Nispey Hussle كناره‌گيري كرد.

۹ بازديد
كريس Darden از دفاع از قاتل متهم Nispey Hussle كناره‌گيري كرد.

وكيل, كريس Darden, كه در سال ۱۹۹۵ محاكمه قتل O.J. سيمپسون را تحت تعقيب قرار داد, حركتي را براي كناره‌گيري از تيم دفاع از مرد متهم به قتل Nipsey Hussle.Dard در روز جمعه در فيسبوك ارائه كرد و توضيح داد كه خانواده‌اش تهديدات مرگ را براي نمايش اريك هولدر, وزير, دريافت كرده‌اند. activist.Dard نوشت: " اين روزها اين افراد ترسو نه تنها در سال ۱۹۹۵ نامه خود را عوض نمي‌كنند بلكه در سال ۱۹۹۵ در پشت keyboards كه مادر و فرزند يك مرد را تهديد مي‌كرد, به طور ناشناس نامه ارسال نمي‌كنند. و برخي از مردم فكر مي‌كنند كه مراسم تدفين " Watch." " در مراسم تدفين ۱۱, 201902: ۲۶ Hussle, ۳۳ ساله, در پاركينگ فروشگاه پوشاك, در پارك هايد پارك لس‌آنجلس, در روز ۳۱ مارس به ضرب گلوله كشته شد. او در بيمارستان جان سپرد از زخمه‌اي ناشي از اصابت گلوله به سر و بالاتنه, مقامات said.Two مرد ديگر در اين تيراندازي زخمي شدند اما جان سالم بدر برد. طبق تصميم او مبني بر عقب‌نشيني از پرونده Holder's, Darden روز جمعه گفت كه او از ماموريت كلي خود منصرف نخواهد شد و ادامه داد: " من همچنان دوست دارم. Darden نوشت: " من به رفتن با پادشاهان ادامه مي‌دهم, و من به دنبال fairness و عدالت به نيابت از مشتريانم و ديگران متهم به ارتكاب جرم خواهم بود." در زمان محاكمه سيمپسون در سال ۱۹۹۵, زماني كه بازيكن سابق NFL از قتل همسر سابقش نيكول براون سيمپسون و دوستش, رونالد Goldman تبرئه شد, Darden به عنوان " خائن " به ra مورد انتقاد قرار گرفت.

Darden در سال ۲۰۱۷ به سي ان بي سي گفت: " دنبال كردن نقش او در تعقيب خانواده و دوستان تحت تعقيب خبرنگاران و افرادي قرار گرفتند كه مورد Simpson's را ناعادلانه ديدند. اين يك زمان بسيار خطرناك براي من بود. ما تحت نظارت مداوم قرار داشتيم و مورد آزار و اذيت قرار گرفتيم."


منبع

در ماه‌هاي اوليه بيماري همه‌گير، درخواست كنترل مسموميت براي حوادث با ماموران تميز كننده بالا رفت.

۹ بازديد
در ماه‌هاي اوليه بيماري همه‌گير، درخواست كنترل مسموميت براي حوادث با ماموران تميز كننده بالا رفت.

با افزايش موارد تاج ويروس در سراسر ايالات متحده, بنابراين تماس هايي با مراكز كنترل سم براي حوادث مربوط به محصولات تميز كننده داشته باشيد. گزارشي كه روز دوشنبه توسط مراكز كنترل و پيشگيري از بيماري منتشر شد ، حاكي از افزايش 20 درصدي تماس هاي مربوط به مواد تميز كننده در سال 2020 بود, در مقايسه با اين زمان در سال گذشته. پوشش كامل شيوع كروناويروس "تعداد تماس روزانه به مراكز سمي در ابتداي مارس 2020 به دليل قرار گرفتن در معرض پاك كننده ها و ضد عفوني كننده ها به شدت افزايش يافته است,"نويسندگان اين گزارش نوشتند. تاج كروني ويروس روي كفش شما زندگي مي كند, مو, روزنامه يا بسته ها?20 آوريل 202004: 36 در سه ماه اول امسال ، 45.550 تماس از اين دست به مراكز كنترل سم در سراسر كشور انجام شد. اين تعداد احتمالاً دست كم از تعداد واقعي مسموميت هاي تصادفي است, نويسندگان نوشتند, از آنجا كه اين گزارش حوادثي را كه يا در خانه تحت درمان قرار گرفته اند يا شامل تماس با مراكز كنترل سم نيست ، به حساب نمي آورد. بيشترين تماس ها شامل كودكان خردسال زير 5 سال است. اين گزارش به تفصيل يك مورد از كودك در سن پيش دبستاني را نشان مي دهد كه در آن بي پاسخ بوده است. خانه در نزديكي يك ظرف بازضد عفوني كننده دستي مبتني بر اتانول.در اين گزارش آمده است: "به گفته خانواده وي ، وي پس از مصرف مقدار ناشناخته دچار سرگيجه شد ، افتاد و به سرش اصابت كرد." ميزان الكل خون كودك 2.73 درصد بود. در بيشتر ايالت ها ، حد قانوني رانندگي ميزان الكل خون 0.08 درصد است. كودك در بخش مراقبت هاي ويژه كودكان بستري شد, و دو روز بعد آزاد شد. RelatedHealthHealthMan پس از مصرف كلروكين در تلاش براي جلوگيري از coronavirus مي ميرد. انجمن مراكز كنترل سموم آمريكا توصيه مي كند مواد تميز كننده را تميز كنيد, ضد عفوني كننده ها و ضد عفوني كننده هاي دستي و دور از دسترس كودكان, يادآوري مصرف كنندگان "هيچ چيز به عنوان قفل يا ظرف 100٪ ضد كودك وجود ندارد.در اين گزارش آمده است: "بارگيري برنامه NBC News براي پوشش كامل شيوع coronavirus. در يك

در اين گزارش آمده‌است كه يك زن تلاش براي ضد عفوني كردن ميوه‌ها و سبزيجات خود را با خيساندن مواد ۱۰ درصد سفيد كننده، سركه و آب داغ، به ضد عفوني كردن آن‌ها در هنگام تميز كردن مواد غذايي ديگر، اشاره كرد. او سرفه مي‌كرد، خس‌خس مي‌كرد و نفس مي‌كشيد. او توسط آمبولانس به بيمارستان منتقل شد و به زودي بهبود يافت، CDC به اجتناب از مخلوط كردن مواد شيميايي توصيه كرد و اگر از سفيد كننده استفاده مي‌كرد، اين كار را فقط در يك ناحيه با تهويه مناسب انجام دهيد. اگر محصولات پاك‌كننده را تميز كنيد، فقط با مواد شوينده تميز بشوييد؛ در حاليكه هيچ مدركي دال بر آن وجود ندارد كه COVID۱۹، بيماري ناشي از coronavirus، مي‌تواند از طريق خواربار توزيع شود. با اين حال، متخصصان به شدت از مردم مي‌خواهند كه پس از بازديد از يك سوپرماركت store.Foll ow در فيس بوك، دست خود را با آب و صابون بشويند.


منبع

براي روساي جمهور ، آگوست بي رحمانه ترين ماه است

۸ بازديد
براي روساي جمهور ، آگوست بي رحمانه ترين ماه است

اولين مقاله, گزارش شما از ملاقات با مطبوعات و واحد سياسي NBC در مورد مهم‌ترين داستان‌هاي سياسي است و اينكه چرا هيات‌منصفه عالي پيشرفت خوبي براي كاخ سفيد نيست, " Nicolle والاس saysAug ". ۴, 201702: ۳۲ براي روساي جمهور, آگوست بدترين monthWASHINGTON است - براي روساي جمهور ايالات‌متحده, آگوست تقريباً هميشه بوي بدي مي‌دهد. چه به اين دليل كه متحدان كليدي خارج از شهر و unplugged هستند, چرا كه شبكه حمايت كاخ سفيد نازك‌تر است و يا به اين دليل كه مشكلات كشور در حال سقوط در مباحثات يا بحران هستند - و اغلب آن‌ها را در روزه‌اي آخر ماه اوت به دام مي‌اندازند. اوباما: اوباما: آگوست ۲۰۰۹: فعالان حزب چاي اعتراضات خشن در سالن‌هاي شهر كنگره در طول تابستان ۲۰۱۱ را رهبري مي‌كنند: حتي بعد از آنكه مبارزه با سقف بدهي حل شد, brinkmanship به تنزل رتبه اعتبار ايالات‌متحده منجر شد. اوباما به پايين‌ترين رتبه خود در سي و يكمين دوره خود رسيد: پس از يك حمله شيميايي در سوريه هزاران تن كشته شدند, اوباما آماده حمله است اما سپس به طور ناگهاني لغو خواهد شد: روزنامه‌نگار جيمز فولي - با عدم اطمينان ستيزه جويان در عراق و اوكراين در شورش‌هاي عراق و اوكراين سر بريده مي‌شود. اوباما نسبت به دخالت مستقيم ولاديمير پوتين در تلاش براي دخالت در انتخابات هشدار مي‌دهد اما كاهش آن به دليل ترس از اتهامات سوخت‌گيري مجدد دخالت سياسي در the: آگوست ۲۰۰۱: بوش به دليل ترس از اتهامات سوخت‌گيري مجدد در سال ۲۰۰۵, اخطار كرد كه بوش در ميان رسوايي وكلا آمريكا و ques وسيع‌تر استعفا مي‌دهد.

امروز بعد از يك هفته كه او او را تحت حمايت كنگره آمريكا در برابر هر گونه تلاش توسط ترامپ براي جلوگيري از هرگونه تلاش توسط ترامپ براي جلوگيري از هرگونه تلاش توسط ترامپ براي جلوگيري از هرگونه تلاش توسط ترامپ براي اخراج رابرت Nixon مشاور امنيتي اش امضا كرد ( اوت 1968 ) , سنا به عنوان يك مقام اداري جديد كه برخي ترامپ دوست دارد از آن متنفر باشد را امضا كرد ( اوت 1968 ) . براي مثال , همانطور كه ديروز ياد گرفتيم , McMaster نتيجه‌گيري كرده‌است كه سوزان رايس هيچ كار اشتباهي انجام نداد - گزارشي كه خشم كساني را برانگيخت كه تلاش كرده‌اند رايس را در مركز نظريه‌هاي توطئه ضد ترامپ قرار دهند . و مانند Priebus , كساني كه فكر مي‌كنند مك مس‌تر ( McMaster ) , رئيس‌جمهور را تضعيف مي‌كند , انگيزه كافي براي تبديل شدن به زندگي اش براي تلاش براي بيرون راندن او از خود خواهد داشت . يادداشتي در مورد اين رهبر خارجي كه به فاش درز كرده‌است , هر روز نشان مي‌دهد كه مقامات سابق اوباما يك داستان بد درباره اين رئيس‌جمهور را محكوم مي‌كنند , اما قابل‌توجه بود كه چند نفر در تماس

lrod نوشت : " متن از @ POTUS تماس‌هاي w / رهبران مكزيك استراليا شرمسار است . با اين حال نشت كردن آن‌ها مانند يك سابقه وحشتناك است , چرا كه اين نشان‌دهنده يك سابقه بد است كه تنها براي روساي جمهور سخت‌تر است كه با رهبران جهاني درباره بهترين منافع كشور صحبت كنند . به اين ترتيب , مقامات سابق Trump در آنجا هستند , اطلاعات بيشتري مانند اين شما مي‌توانيد گزارش ژورنال وال استريت ژورنال را مبني بر اينكه مولر يك هيات‌منصفه عالي در واشنگتن براي تحقيق درباره دخالت روسيه در انتخابات سال 2016 دارد , نشان مي‌دهد كه پرس و جويي او در شدت افزايش مي‌يابد و وارد مرحله جديدي مي‌شود . هيات‌منصفه عالي , كه كار خود را در هفته‌هاي اخير آغاز كرده‌است , اشاره مي‌كند كه تحقيق آقاي مولر احتمالا چند ماه ادامه خواهد يافت " وجود هيات‌منصفه عالي چيزي را تاييد مي‌كند كه اكثر مراقبان اين تحقيق به همه آن‌ها مظنون هستند - كه تحقيق در مورد آن انجام تحقيقات گسترده , جدي و متمركز بر برخي فعاليت‌هاي جنايي احتمالي است . اما اين نيز اشاره مي‌كند كه مولر تازه خود را آماده مي‌كند . ما مي‌توانيم انتظار طولاني صبر داشته باشيم تا اينكه كفش بعدي here.Wher ترامپ را حذف كند و تاييد كند كه سنا بسته به شكايات بسيار معمول ترامپ چيزي است كه او آن را " مانع " نامزدهاي خود مي‌نامد . با اين حال ترامپ در تعداد his در روز پنج شنبه افزايش بزرگي كسب كرد , با اين وجود , زماني كه مجلس سنا ده‌ها نامزد معوق را به تعويق انداخت تا شراكت town.The را براي خدمات عمومي ترك كند , كه اطلاعات را

او به طور قابل‌توجهي پشت سر روساي جمهور گذشته بوده‌است . اين نشان مي‌دهد كه آن‌ها در ابتداي تعطيلات تابستان در اولين دوره خود ايستاده بودند : اوباما : 433 كانديد ( 310 كانديد ) . بوش : 414 نامزد , 294 confirmedClinton : 345 نامزد , 252 confirmedH نامزد شد . دبليو . بوش : 315 نفر نامزد , 208 confirmedWest , فرماندار ويرجينيا جيم Justice partiesYes , آخرين اعلان تغيير حزب توسط فرماندار غربي ويرجينيا جيم عدالت , هنوز نشانه ديگري از تجديد نظر سياسي در دولت كوهستان است . پس از آن , در طي 25 سال , دولت از انتخاب بيل كلينتون دوبار براي انتخاب دونالد ترامپ به ميزان 42 امتياز استفاده كرد , همچنين لازم به ذكر است كه عدالت , يك بيليونر و يك تازه‌وارد سياسي , درست چند ماه پيش از اجراي his بين حزب جمهوري‌خواه و دموكرات بازتاب داشته‌است . از سال 1922 , بنا بر " اد Demaria " ( اد Demaria ) كه يكي از


منبع

مبارزه با يك قاتل جهاني : Malaria واكسن RTS , S

۹ بازديد
مبارزه  با يك  قاتل  جهاني  :  Malaria  واكسن  RTS  ,  S

محققان روز سه‌شنبه گزارش دادند كه يك واكسن آزمايشي مالاريا كه توسط يكي از بزرگ‌ترين شركت‌هاي مواد مخدر جهان ايجاد مي‌شود , نوزادان كوچك را به مدت 18 ماه حفظ كرده‌است و آن‌ها را از زمان آسيب‌پذير ترين زمان به دست آورده‌است . مري Hamel از مراكز كنترل و پيش‌گيري و پيش‌گيري بيماري‌ها در ايالات‌متحده گزارش داد كه هفته گذشته از سوي سازمان داروهاي اروپايي براي تاييد اين واكسن كه به نام RTS نام دارد , بيش از 15,000 نوزاد در 6 هفته تا 17 ماهگي پس از دريافت يك سري سه دوز واكسن از مالاريا محافظت شدند . آن‌ها در كتابخانه عمومي مجله علمي PLoS Medicine گزارش دادند كه اين واكسن به طور متوسط of مورد مالاريا در هر 1,000 كودك واكسينه شده را از بين برده‌است . آن‌ها مي‌گويند كه اين امر تاثير عمده‌اي در جمعيت بزرگ خواهد داشت . مالاريا يك قاتل اصلي در سطح جهاني است . سازمان بهداشت جهاني تخمين مي‌زند كه در هر سال بيش از 200 ميليون مورد مالاريا وجود دارد و بيش از 600,000 تن از مردم را مي‌كشد كه بيشتر آن‌ها


منبع

قاچاقچيان مواد مخدر از مكزيك از گذرگاه هاي مرزي در Spite of Walls استفاده مي كنند

۸ بازديد
قاچاقچيان مواد مخدر از مكزيك از گذرگاه هاي مرزي در Spite of Walls استفاده مي كنند

ايست‌هاي بازرسي امن در امتداد مرز آمريكا - مكزيك تبديل به يك ورودي عمومي فزاينده براي قاچاقچيان مواد مخدر مي‌شوند كه وارد ايالات‌متحده مي‌شوند، واقعيتي كه ممكن است موجب تضعيف استدلال رئيس‌جمهور دونالد Trump's براي يك پست مرزي wall.Cust در جهان شود، بيش از ۵۰،۰۰۰ خودرو و ۲۰،۰۰۰ پياده را در يك روز متوسط بازرسي كند - و آن‌ها ۲۴ ساعت در روز، هفت روز در هفته اين كار را انجام مي‌دهند. تنها در جنوب سان ديگو و چند مايلي شمال of، تلاش‌هاي بي شماري براي آوردن مواد مخدر از مرز وجود دارد: برخي موفق، برخي نه " ما به همه نگاه مي‌كنيم. سيدني Aki، رئيس گمرك و حفاظت مرزي پورت Entry.NBC / فيل McCausland / فيل Enforcement، گفت كه ما به دنبال مواد مخدر غيرقانوني، هروئين، متامفتامين، كوكائين، fentanyl، همه ورود به مرزها هستيم." پيت فلورس، مدير عمليات ميدان سن ديگو، گفت: "تعداد آن‌ها به طور واضح افزايش‌يافته است چون بسته‌بندي كوچك‌تر است و به منظور پنهان كردن آن‌ها در وسايل نقليه بيش از اندازه كوچك است". اولين حصار در دهه ۱۹۵۰ ساخته شد، دومي به عنوان بخشي از عمليات ۱۹۹۴ ساخته شد و سومي كه در زير حصار امن امنيتي سال ۲۰۰۶ ساخته شد، glers glers نيستند.

سه مانع موجود در شهرستان سن ديگو يا نزديك به 700 مايل از موانعي كه در حال حاضر در امتداد مرز احداث شده‌است . در عوض , آن‌ها نقاط ورود قانوني متعدد به آمريكا را هدف قرار مي‌دهند . Sec . كلي : در آنجا هيچ گروهي از كارگران مهاجر وجود نخواهد داشت . 23 : 56 ترامپ ساخت ديواري در امتداد مرز آمريكا با مكزيك را سنگ بناي مبارزات خود ساخت . ترامپ در يك عمليات توقف در ديتون , اوهايو , تنها چند روز پيش از انتخابات , گفت : " ما بايد ديواري را بسازيم و his را مسموم كنيم ." او در مصاحبه‌اي با اي بي سي تنها پنج روز پس از اين كه او سوگند ياد كرد گفت : " ما بايد ديوار را بسازيم . " رئيس‌جمهور يك حكم اجرايي را در همان روز به عنوان مصاحبه ABC امضا كرد . اقدامات دولت فدرال به ساخت يك ديوار فيزيكي در مرز جنوبي , نظارت و حمايت از پرسنل كافي به منظور جلوگيري از مهاجرت غيرقانوني , قاچاق مواد مخدر و قاچاق انسان و اقدامات تروريستي مجاز است . 22 , 201704 : 14 قرار است ديده شود كه آيا يك ديوار مرزي ديگر براي پوشش دادن مرز نزديك به 2,000 مايل كه ايالات‌متحده را

n Flores , رئيس فلورس , گفت : " قاچاقچيان مواد مخدر احساس مي‌كنند كه فرصت‌هايي براي تركيب با عموم مردم وجود دارد كه با


منبع

آمريكايي هاي آسيايي نتايج مختلط را در انتخابات اوليه نيويورك مشاهده مي كنند

۱۱ بازديد
آمريكايي هاي آسيايي نتايج مختلط را در انتخابات اوليه نيويورك مشاهده مي كنند

طبق نتايج غير رسمي ارائه‌شده از سوي هيات نمايندگان شهر Elections.Niou در روز سه‌شنبه, " @ Silver ", وكيل مدافعان حقوق مدني هندي كه ۳۱ درصد آرا را در كوئينز از دست داده, ۳۱ درصد آرا را كسب كرده‌است, در حالي كه " yuhline WNYC pic.twitter.com / sVLnlLt9fm- ", يك تاجر آمريكايي - آمريكايي, كه به عنوان رئيس حزب دموكرات Queens رون Kim's شناخته مي‌شود, ۸ / ۸ درصد آرا را كسب كرده‌است. اين در حاليست كه ۹۹ درصد از اين افراد داراي تجربه كافي براي اطمينان از اين هستند كه ما در حال پر كردن شكاف‌ها هستيم و مردم خدماتي را كه نياز دارند دريافت مي‌كنند. @ yuhline # TeamNiou!!! پس از اينكه او در ماه نوامبر در يك پرونده فساد فدرال به ۱۲ ميليون دلار رسيد, نتايج حاصل از اين كه او در ماه نوامبر به عنوان يكي از دو نفر از آمريكايي‌ها در مجلس قانون گذاري ايالت متحده شد و ديگري به عنوان رئيس سابق او كيم در ماه نوامبر انتخاب شد, در ميان شش نامزد پيروز شد. ورزش‌كاران آسياي ميانه در حدود ۴۳ درصد از شصت و پنجمين منطقه مجلس را تشكيل مي‌دهند كه شامل Manhattan's محله چيني‌ها نيز مي‌شود.

Niou said.She افزود : " در حال حاضر ما 14 درصد مردم آسيايي را در جمعيت كشور خود داريم و با اين وجود ما كم‌تر از يك درصد از نمايندگان را در جامعه خود داريم ." Li , 9.6 درصد . Write با خشونت ساخته شدند . در همين حال در اوايل روز 13 سپتامبر سال 2016 در محله " كويينز " w شماره AD65 # nyprimary # nycvotes # nycvotes # nycvotes # nycvotes pic.twitter.com/ZYS5J5nfHU- NY نيويورك كه اولين بار در 1999.Jung با 99 درصد آرا به Stavisky درصد رسيد درحاليكه 99 درصد از آن‌ها با توجه به نتايج غير رسمي از سوي هيات انتخابات شهر گزارش شده‌اند , در the # # NYWFP # yuhline با راي دهندگان در روز اول سپتامبر 2016 با راي دهندگان شكست خورد . ins بايد مورد توجه قرار گيرد . 2 درصد از مجموع آراي برگه‌هاي راي در اواخر ماه اوت مورد آتش قرار گرفت و گزارش شده‌است كه او براي ممنوع كردن تصاوير زوج‌هاي همجنس در كتاب‌هاي درسي از مدرسه مبارزه كرده بود . يونگ

او گفت: " من همچنين به كمپين clean و uplifting كه از طريق آن راه‌حل‌هاي واقعي براي كيفيت نامناسب زندگي در كوئينز و مشكلات قديمي فساد در آلباني فراهم مي‌كنيم، افتخار مي‌كنم.


منبع

Kyrsten Sinema (Kyrsten Sinema) تاريخ را به عنوان يكي از اعضاي دو جنسي سناي آمريكا بيان مي‌كند.

۵ بازديد
Kyrsten Sinema (Kyrsten Sinema) تاريخ را به عنوان يكي از اعضاي دو جنسي سناي آمريكا بيان مي‌كند.

تقريبا يك هفته پس از روز انتخابات , نماينده دموكرات Kyrsten Sinema اعلام كرد كه برنده آشكار ناخن سناتور آريزونا است . پيروزي قاطع Sinema ها علاوه بر پيروزي براي دموكرات‌ها , به غنايم به اصطلاح موج رنگين كماني كه منجر به تعداد بي‌سابقه‌اي از نامزدهاي سياسي LGBTQ شد , اضافه مي‌كند . او اولين فرد دو جنسي است كه تا به حال براي مجلس سناي آمريكا انتخاب شده‌است و تنها نفر دوم علنا , پشت سر سناتور Tammy بالدوين , D - Wisc . كه همجنس گرا است . Sinema همچنين اولين سناتور زن گرند كانيون و اولين سناتور دموكرات آن از زمان 1995.As است كه تا زماني كه به آريزونا خدمت كرده‌ام , تلاش كرده‌ام تا به ديگران كمك كنم تا مردم عادي ما زمين مشترك پيدا كنند . اين همان رويكردي است كه من به نمايندگي از دولت بزرگ مان در سنا خواهم گرفت , جايي كه من براي همه شما , آريزونا , يك صداي مستقل خواهم بود . بيا بريم سر كار . او Ochs به شبكه سي بي سي گفت : " درك اصلي فرهنگي ما و پذيرش افراد همجنس باز به عنوان نشانه‌اي از پيشرفت براي جامعه دو جنس و جامعه در مقياس بزرگ به معناي آن است كه ما پيشرفت در درك خود و پذيرش افراد دو جنسي را نشان داده‌ايم و اين چرخه انتخاب واقعا مهم بوده‌است ." 13

Ochs توضيح داد كه اين يك چالش است، اما من فكر نمي‌كنم كه يك راه آسان براي هدايت آن وجود داشته باشد - اين يك چالش است، اما من فكر نمي‌كنم كه يك راه آسان براي هدايت آن وجود داشته باشد (Sinema درصد)، با ۹۲ درصد از حوزه‌هاي انتخاباتي كه به پايان رسيد، يك ويديو امتياز داده‌شده به حساب Twitter اش در اواخر روز سه‌شنبه در lead.As موش به @ kyrstensinema راي داد. آرزوي موفقيت او را دارم. از همه كساني كه در اين سفر از من حمايت كردند سپاسگزارم. من از روحيه Arizonans اله‌ام گرفته‌ام و بهترين روزه‌اي زندگي ما از ما جلوتر است. pic.twitter.com/tw۰uKgi۳oO- McSally براي مجلس سنا (@ MarthaMcSally)۱۳ نوامبر سال ۲۰۱۸ چشم‌انداز تاريخي دموكرات‌ها را در سنا تقويت كرد، جايي كه جمهوريخواهان اكثريت آن‌ها را به طور كلي در يك صندلي افزايش دادند. در حالي كه دموكرات‌ها سه كرسي را در مجلس سنا - داكوتاي شمالي، ميسوري و اينديانا از دست دادند، دو: نوادا و آريزونا را به دست آوردند و بر قدرت رو به رشد حزب در ايالات كمربند سان (فلوريدا، يكي ديگر از ايالت كمربند خورشيدي)تاكيد كردند و برندگان را به عنوان فرماندار و فرماندار در بازشماري آرا تعيين خواهند كرد. پرز در بيانيه‌اي كه در ان بي سي بي سي پخش شد، گفت: "سه‌شنبه گذشته،" تام پرز "، رئيس كميته ملي حزب دموكرات، پيروزي Sinema را" پيروزي خيره‌كننده "خواند و به اين موضوع اشاره كرد:" Arizonans روز سه‌شنبه به پاي صندوق‌هاي راي رفت و اين دقيقا همان چيزي است كه آن‌ها مي‌خواهند با اولين سناتور زن خود و دومين سناتور معروف كشور ما به دست آورند."

NBC در تويي‌تر , facebook و instagram


منبع

Xprize پيشنهاد 7 ميليون‌دلاري براي روبات‌ها براي كاوش كف اقيانوس

۱۰ بازديد
Xprize  پيشنهاد  7  ميليون‌دلاري  براي  روبات‌ها  براي  كاوش  كف  اقيانوس

چه چيزي در اعماق اقيانوس planet's پنهان است ? Manned and در بيانيه prize's گفت : " اقيانوس‌ها دو سوم سطح سياره ما را پوشش خواهند داد و يك منبع جهاني مهم از غذا , انرژي , امنيت اقتصادي و حتي هوايي كه ما تنفس مي‌كنيم را پوشش خواهد داد ." اين پاداش كه توسط اداره اقيانوسي و جوي ملي تامين مي‌شود مي‌تواند براي رديابي موجودات آب عميق يا يافتن دريچه‌هاي زمين گرمايي بسيار مفيد باشد . يك ميليون دلار ديگر براي ورود به


منبع

progressives دستور كار خود را در كنگره و رد مبارزات انتخاباتي آغاز كردند. حزب جمهوري‌خواه نمي‌تواند صبر كند.

۸ بازديد
progressives دستور كار خود را در كنگره و رد مبارزات انتخاباتي آغاز كردند. حزب جمهوري‌خواه نمي‌تواند صبر كند.

واشنگتن - همانطور كه دموكرات‌ها آماده مي‌شوند تا دستور كار خود را در مجلس تحت فشار قرار دهند و كمپين رياست‌جمهوري 2020 را آغاز كنند , ايده‌هاي سياسي پيشرو كه پيش از اين در زير ميكروسكوپ ديده مي‌شوند , مانند منسوخ شدن يخ و يا معامله سبز سبز بين مردم عادي و كمك از افزايش ستارگان در حزب بوجود مي‌آيند . پيشنهادها قديمي‌تر مانند مراقبت‌هاي بهداشتي منفرد به جريان اصلي درآمد و حمايت گسترده‌تر از سوي مقامات منتخب را به خود جلب كرد . دموكرات‌ها در حال بررسي runs هاي رياست‌جمهوري , سيلي از بدهي‌هاي خود را به تصويب رساندند , از قوانين اخلاقي فراگير گرفته تا ماليات عظيم , بحث‌هاي اصلي نه تنها در مورد اين كه حزب تا چه حد بايد گام بردارد , بلكه اين كه چگونه بايد اين همه خواسته‌هاي جاه طلبانه را در اولويت قرار دهد . در اينجا برخي از مبارزات سياسي براي تماشا وجود دارد : DEALRiding جديد در واشنگتن به عنوان پديده‌اي در بين progressives جوان , نماينده منتخب اسكندريه Ocasio - كورتز , D - N.Y. , بلافاصله شروع به قرار دادن پايتخت سياسي اش كرد تا به طور كامل تعريف شود , اما فعالان به طور كلي به دنبال سرمايه‌گذاري در مقياس بزرگ در انرژي تجديدپذير و طرحي براي اجراي سريع آن‌ها هستند . به عنوان گام نخست , آن‌ها خواستار راه‌اندازي مجدد كميته منتخب تغيير آب و هوا و ايجاد طرحي براي كاهش انتشار كربن در طي يك دهه شده‌اند . نماينده نانسي پلوسي , D - كاليفرنيا رهبر اقليت مجلس و نامزد سخنگوي مجلس , حامي است , اما نقش committee's انتخاب در رابطه با ديگر كميته‌هاي به رهبري دموكرات مي‌تواند منبع of andria Ocasio - كورتز در برنامه‌هاي خود در CongressNov باشد . 20 , 201807 : 59 در حالي كه هر دو متقابلا انحصاري نيستند , اين جنبش در برخي روش‌ها خواستار كاهش ماليات

رايدهندگاندرحالحاضرحتيبيشتردر2019.ThepushbackRepublican,خشمگينخواهندشد:ترامپبه طور آشكارعلومجويرا مورد تمسخرقرار داده,ازتوافقآب و هواييپاريسخارجشدوكينهشخصيزيادينسبت بهانرژيباددارد,بنابراينانتظارنمي‌رودكه كاخسفيدعقب‌نشينيكند.هنوزاشتهايكميبراياقدامقابل‌توجهدرمورد تغييرآب و هوابينمقاماتمنتخبوراي دهندگانآن‌هادرسمتراستوجود دارد,باسياستمدارانيكه بارهاتنظيمولوايحبرايمقابلهبااينمسالهرابهسخرهمي‌گيرند--وحمايتبيشتردرداخل حزب-مانندمديكربرايهمهدرسال‌هاياخير.باپريدنازحركتسناتوربرنيساندرزدرانتخاباترياست‌جمهوريدرسال 2016,فعالانكمككرده‌اندتا 124حاميمشتركبرايقانونتكپرداختكنندهدرمجلسو16نفر ازنامزدهايرياست‌جمهوريكهكنترلمجلسونامزدهايرياست‌جمهوريرا دردستگرفته‌اند,براياينكهاينايدهتاچهحدحامياينايدهدرعملاست,گرد همآيند.سناتوربرنيساندرزدر4آوريل,2018.RogelioVدرحالسخنرانيدرجكسون,مي‌سي‌سي‌پياست.بهنظرمي‌رسدكهبسيارياز دموكرات‌هابهجايايجاديكطرحتكپرداختكنندهكهجايگزينبيمهخصوصيمي‌شود وهمه راتحت پوششقرار مي‌دهد,بهنظرمي‌رسدكهبسيارياز دموكرات‌هاباارائهيكگزينهبرايخريدمديكريايكبرنامهعموميمشابه,راحت‌تربهنظرمي‌رسند.progressives,توسطنماينده مجلس, PramilaJayapal,D-شستشو.وبرنامه مديكربرايهمهPAC,برنامه‌ريزيبرايحمايتازنسخهmaximalistوپيشبردقانوندر2019.Expe,هردوبينطرفينودرداخل them.Thepushback(next):در طولthe,جمهوريخواهاندرمسابقاترقابتياغلبنسبتبهدموكرات‌هاتمايلبيشتريبرايصحبتكردن داشتند.انتقاداتمعمولمديكربرايهمهشاملحذفبيمهخصوصي,برآورد32تريليوندلارتخمينزده‌شدهوinsinuationsكهذينفعانآنباسالمنداندرمديكربراي تامينبودجهوتوجهرقابتمي‌كنند.

از پزشكان. اما حملات GOP به آن نتوانست از ضررهاي اساسي جلوگيري كند و جمهوري خواهان همچنان در جايگاه سختي در مراقبت هاي بهداشتي قرار دارند زيرا رئيس جمهور و متحدانش براي لغو اوباماكار شكايت مي كنند, از جمله برخي از محبوب ترين ويژگي هاي آن. ABOLISH ICE گسترش "Abolish ICE" نشان داد كه چقدر سريع مي توان يك ايده را از هر نقطه به وجود آورد, به برجستگي آنلاين بپردازيد و به قانون اساسي در طرف دموكرات تبديل شويد و به تبليغات جمهوريخواهانه حمله كنيد. فعالان مهاجرت مدت ها اعتراض به اخراج ICE داشتند كه مربوط به تأسيس آن در سال 2003 بود, اما خواسته هاي آنها با شعاري از بنيانگذار داده براي پيشرفت ، شان مك الوي ، متبلور شد, كه بي امان "منع ICE" را در رسانه هاي اجتماعي تبليغ كرد. در ماه ها, نامزدهاي دموكراتيك از اين مفهوم كباب مي شدند و برخي عجله مي كردند كه اين ايده را تصاحب كنند و آن را به سياست تبديل كنند. تكرار. مارك پوكان ، D-Wis. رئيس هيئت مديره پيشرو, روي لايحه اي كار كرده است كه مي تواند عمليات ICE را به آژانس هاي ديگر منتقل كند. در سال 2019 بحث بيشتري در مورد چگونگي توازن دموكرات ها از مردم در مورد مهاجرت با نگراني هاي امنيتي مرزي از رأي دهندگان در حال چرخش وجود خواهد داشت. مهاجرت و گمرك(اجراي (ICE) در شيكاگو, ايلينويز در 16 اوت, 2018.Scott Olson / Getty Images پرونده فشار جمهوريخواه: همه دموكرات ها از ظهور يخ Abolish خوشحال نبودند, به خصوص كه ميان وعده ها نزديك شدند. رئيس جمهور دونالد ترامپ حمله به اين شعار را به عنوان شواهدي مبني بر تحمل مهاجرت غيرقانوني دموكرات ها و طرفداري از "مرزهاي باز" و برخي از اعضاي آسيب پذير مانند سن آغاز كرد. جو دونلي ، D-Ind.تبليغات خود را از مفهوم دور كردند. در كانزاس ، نماينده.شاريس ديويدس در مصاحبه اي از جنبش Abolish ICE ابراز حمايت كرد و سپس آن را به عقب برگرداند. "WARFARE" دموكرات ها به دنبال بازپس گيري مانتوي پوپوليستي عليه ترامپ بودند ، اما هنوز استدلال هاي زيادي در مورد چگونگي انجام اين كار وجود دارد. رهبر بوده است

به عنوان مثال , نويد دهنده براي يك تاكتيك كه تاكيد بر تماس شركت‌هاي فردي با نام گذاري هاي پيام‌رساني كه براي رسيدن به زير پوست CEO's طراحي شده‌اند , حتي اگر بعيد به نظر مي‌رسد كه عبور كنند . قانون Stop را با Ro Khanna , R - Calif , D اجرا كنيد . در اين كنفرانس خبري در تاريخ 6 سپتامبر 2012 در سانتا مونيكا , of Klamar / خبرگزاري فرانسه / گتي ايماژ ) باعث انتقادات شديدي از سوي اقتصاددانان شد , از جمله food برجسته , كه گفتند طراحي ضعيف طراحي شده‌است و منجر به تبعيض شغلي در برابر فقرا خواهد شد . اما اين مساله همچنين توجه بيشتري را به فعاليت‌هاي كارگري خود جلب كرد . مدير عامل " جف Bezos " در نهايت اعلام كرد كه دست‌مزد خود را به 15 دلار در ساعت افزايش مي‌دهد و ساندرز و ساندرز در سال 2019 به مقدار زيادي لايحه مربوطه را امضا كردند . دموكرات‌ها تا حد زيادي با حداقل دست‌مزد حداقل 15 دلار متحد شده‌اند , اما در صورتي كه كنگره جديد سعي كند لايحه‌اي را تصويب كند , جزئيات و جدول زماني مي‌تواند بحث‌برانگيز باشد . سناتور اليزابت وارن , D . او قانوني را به كارگران واگذار كرده‌است تا سهمي از كرسي‌هاي هيات‌هاي شركت را به كارگران بدهد , ايده‌اي كه در سمت چپ بخار به دست آمد . و ساندرز در حال حاضر به سمت يك هدف جديد حركت مي‌كند : قانون توقف جديد او شركت‌هايي را وادار مي‌كند كه سهام خود را خريداري كنند تا 15 دلار از حداقل دست‌مزد خود را پرداخت كنند , با اشاره به مطالعات ( مورد بحث توسط محققان ديگر ) كه حداقل دستمزدها را نشان مي‌دهند كه كل اشتغال را كاهش مي‌دهد . در ميشيگان , جمهوري خواهان حتي قوانيني را تصويب كردند كه كاهش حداقل دست‌مزد را تصويب كردند . اما برخي از rhetorical بين

چه فايده? سناتور Kamala هريس, دي - كاليفرنيا او قانون منع مشروبات را دارد كه ۵۰۰ تا ۵۰۰ دلار به خانواده‌هايي كه تا ۱۰۰,۰۰۰ دلار درآمد دارند را مي‌دهد. سناتور شرود براون, D - اوهايو, قانون GAIN را دارد كه مي‌تواند اعتبار ماليات بر درآمد كسب‌شده را به اندازه و محدوده درآمد افزايش دهد. و سناتور Cory, D - نيوجرسي, قانون حساب‌هاي فرصت آمريكا را در اختيار دارد كه هر آمريكايي ۱۰۰۰ $ " اوراق‌قرضه بچه " را در هنگام تولد به دست مي‌آورد كه هر ساله بسته به درآمد خانواده, سود بيشتري به دست مي‌آورد. سناتور آمريكايي Kamala هريس, D - كاليفرنيا در ۳۰ ژوئن با يكديگر صحبت كنيد: آزادي براي مهاجران مارچ در لوس‌آنجلس در ۳۰ ژوئن, بدبيني fileThere's / AP / AP در مورد چپ اين اسكناس‌ها. برخي از progressives مشتاق هستند تا تريليون ها را در قانوني خرج كنند كه درآمده‌اي بودجه‌اي را كه فكر مي‌كنند كارفرمايان بايد خودشان پرورش دهند را افزايش دهند. چگونگي اولويت‌بندي اين برنامه‌ها در مقابل برنامه‌هاي بزرگ مانند مراقبت‌هاي پزشكي براي همه, كالج رايگان و يا تضمين مشاغل احتمالاً يك بحث در حال پيشرفت است. اما ارزش توجه به اين كه آيا ممكن است در سال ۲۰۱۹ به عنوان پاسخي به " pushback pushback " جمهوريخواه پيروز شوند, ارزش دارد: به همين دليل اين گونه كاهش ماليات باعث مي‌شود كه اين نوع كاهش مالياتي آن را به لايحه جمهوري خواهان فراتر از افزايش متوسط اعتبارات مالياتي كودكان تبديل كند. كاهش ماليات بر شركت‌ها و صاحبان سهام بالا, اولويت بزرگ‌تر در سمت راست است, كه مي‌گويند رشد اقتصادي بيشتري را به دنبال خواهد داشت و كار زيادي براي انجام دادن خواهد داشت. There's همچنين مخالفت ايدئولوژيكي بين بسياري از محافظه‌كاران براي اعتبار بخشيدن به اعتبارات مالياتي دارد.


منبع