آرشیو مهر ماه 1400

الفبا ايران

whistleblower " قهرمان در جامعه

۱۰ بازديد
whistleblower

عكس خانوادگي از ماريا Krier با Jaden بزرگ, left و Perseus.عكس كلوزآپ از چهره خندان ماريا Krier در صفحه فيس بوك او توسط اين كلمات احاطه شده‌است، " من نمي‌توانم خانه بمانم … من يك مددكار بهداشتي هستم."Saffie Fornah، كه پيش از اين با Krier در مركز مراقبت‌هاي توان‌بخشي تراس در لنكستر كار مي‌كرد، اين فداكاري را به خاطر مي‌آورد.Fornah گفت: همه ما به اين دليل كار مي‌كنيم كه به پول نياز داريم، اما ماريا، اين شور و شوق او است.Krier ۵۹ ساله اهل Lunenburg به عنوان پرستار در مركز مراقبت از زندگي دره Nashoba استخدام شد و يكي از اولين كساني بود كه در مورد شيوع بيماري COVID - ۱۹ در اين مركز صحبت كرد.در ساعت ۱۱: ۵۹: ۵۹ بعد از ظهر، از COVID تا ۱۹ سالگي درگذشت.تا به امروز، ۱۰ نفر از ساكنان آسايشگاه Littleton از اين ويروس جان خود را از دست داده‌اند. در ارقام منتشر شده از سوي زندگي در Littleton در شنبه گذشته ۷۵ كارمند آسايشگاه از كار بي‌كار شده‌اند. از مجموع اين تعداد، ۱۴ آزمايش مثبت براي اين ويروس تشخيص‌داده شده‌است و ۱۷ تن با دستور پزشكان خارج شده‌اند.براساس اظهارات Jayde Dries نوه Krier، Krier كه كارش را در ماه نوامبر ۲۰۱۹ آغاز كرد، به خانواده‌اش گفت كه او در زمان بحران احساس امنيت نمي‌كند." او مدام مي‌گفت كه مي‌داند كه چيزي وجود دارد. او گفت كه آن‌ها به كاركنان حفاظت مناسب نمي‌دهند تا با بيماران سر و كار داشته باشند. Dries در يك ايميل نوشت: " او گفت كه آن‌ها ماسك نداده اند يا به بيماران گفته‌اند كه تحت درمان قرار گرفته‌اند."Krier در مورد پايان هفته كاري خود صحبت كرد و لباس پرستاري اش را آويزان كرد، اما زماني كه هفته كار او به پايان رسيد، Krier قبلاً در معرض خطر قرار گرفته بود.براساس گزارش Dries، Krier در روز ۲۷ مارس احساس مريضي كرد و مظنون بود كه COVID - ۱۹ دارد، اما مطمئن نبود كه "به دليل نبود اطلاعات از مركز مراقبت از زندگي" در معرض خطر قرار گرفته بود. Krier در ۲۹ مارس مورد آزمايش قرار گرفت و نتايج آن در ۳۱ مارس مثبت اعلام شد.او گفت: " آن‌ها مشكوك بودند كه يك بيمار اين كار را كرده‌است، اما تا زماني كه به خانه برسد هيچ اطلاعاتي دريافت نكرده است. آن‌ها صبر كردند تا او به خانه برگردد و به او بگويد كه بيمار است.

آگهي نوشت: " تبليغ آن. "مسئولان بهداشت شهر روز ۱ آوريل گفتند كه مراقبت از زندگي پس از اينكه بيمار و يكي از اعضاي پرسنل مثبت براي اين ويروس مورد آزمايش قرار گرفتند، نتوانست دستورها "قانوني و مناسب" از سوي هيات بهداشت را رعايت كند. در روز ۳ آوريل، گارد ملي در آزمايش همه ساكنان آسايشگاه شركت كرد.چند روز بعد، Board Trahan، نماينده كنگره Littleton، سناتور ايالتي "جيمي Eldridge" و نماينده ايالت "جيمز Arciero of Westford"، نامه‌اي به رئيس مركز مراقبت از زندگي "Beecher هانتر" فرستاد و خواستار شفافيت در آسايشگاه شد. پس از ارسال نامه، سيندي ناپولي، رئيس مجلس، گفت كه از زمان ارسال نامه، سطح ارتباط افزايش‌يافته است.Fornah گفت كه او در مورد نگراني‌هاي Krier با كارفرماي جديد خود از طريق اين خبر مطلع شده‌است. او نا دين را به عنوان كسي كه صريح و مهربان بود توصيف كرد.Fornah گفت: " ماريا هميشه لبخند مي‌زد و هرگز عصباني نمي‌شد.او گفت كه Krier يك ناظر شبانه در بيمارستان nursing بود و يك روز تمام كاركنان مدرسه را از مك‌دونالد خريده بود. آن‌ها كم‌تر از يك سال باهم كار كردند، اما Fornah گفت كه احساس مي‌كند كه "براي ابد" يكديگر را مي‌شناسند.پس از اينكه Fornah در سپتامبر ۲۰۱۹ شغل خود را در لنكستر ترك كرد، شماره‌تلفن Krier را از دست داد. اما Fornah گفت كه او در اوايل ماه مارس در تماس با Krier از طريق Facebook در تماس است زماني كه Fornah متوجه شد كه باردار است - توسعه‌اي كه هر دوي آن‌ها مورد بحث و بررسي قرار گرفتند و اميدوار بودند زماني كه آن‌ها با هم كار مي‌كردند.Fornah گفت كه Krier هيجان‌زده است و قرار است بعداً تلفني آن‌ها را دستگير كند. Fornah گفت: " بعد از آن، Krier با COVID - ۱۹ تشخيص داده شد و من هرگز نتوانستم او را صدا كنم."Trahan در روز شنبه بيانيه‌اي صادر كرد كه اندكي پس از آن كه مرگ Krier به رسانه‌ها اعلام شد، او را به عنوان يك "قهرمان در جامعه ما" توصيف كرد تا در مورد آنچه كه او به عنوان "قهرمان جامعه ما" در ميان بيماري همه‌گير معرفي كرده‌است صحبت كند.Trahan گفت: " ماريا وقتي سوتش را در مركز مراقبت از زندگي در دره Nashoba منفجر كرد شجاعت فوق‌العاده‌اي به او دست داد.

oncern براي پرستاران و ساكنان اين مركز شاهدي بر شخصيت او و ارزش‌هايي است كه او در آن نگه‌داشته است."مراكز مراقبت از زندگي آمريكا - شركت مادر مركز مراقبت از زندگي در دره Nashoba - انتشار مطبوعات در مورد مرگ پرستار را منتشر كرد و گفت كه او دو هفته پيش بيمار شد. شركت مراقبت‌هاي بهداشتي گفت كه به آن‌ها اطلاع داده شده‌است كه او براي COVID - ۱۹ مثبت بوده‌است.براي "Dries"، هيچ‌كس در خانواده او با هيچ‌كس از زندگي از زندگي صحبت نكرده است.Eldridge در بيانيه‌اي اعلام كرد كه او "عميقا" از مرگ Krier متاسف است. سناتور ايالتي نمايندگي Littleton افزود كه كاركنان بخش مراقبت‌هاي بهداشتي در اين مركز بايد در مورد شيوع ويروس در آسايشگاه اطلاع داشته باشند.Eldridge گفت: " در حالي كه همه‌گير شدن coronavirus هنوز سوالات بي‌پاسخ بسياري دارد، از صحبت‌هاي من با كاركنان مركز مراقبت از زندگي، كاركنان علائم بيماري نبايد اجازه بازگشت به محل كار را داشته باشند و آزمايش ساكنان و كارگران بايد فوراً انجام شود."Eldridge گفت كه او چندين بار از اين ساختمان ديدن كرده‌است.او گفت: " من مراقبت، عشق و توجه را مي‌دانم كه كاركنان مراقبت‌هاي بهداشتي به ساكنان آنجا ارائه مي‌كنند و به طور واضح ماري Krier يك پرستار دلسوز و دلسوز است كه زندگي خود را در هنگام مراقبت از ديگران فدا مي‌كند.اريك برك، كه مادرش يكي از ساكنان مراقبت‌هاي زندگي در Littleton است و آزمايش مثبت اين ويروس را در هفته گذشته آزمايش كرد - مرگ Krier را "بسيار تاسف‌بار" توصيف كرد.برك گفت: " به نظر نمي‌رسد كه مراقبت از زندگي براي تهديد ۱۹ - ۱۹، نه براي ساكنان و نه كاركنان خود، آماده شده‌باشد. و بعد از اين كه ماريا Krier از COVID تا ۱۹ سالگي درگذشت، اكنون مراقبت از زندگي از همه كاركنان پرسيده مي‌شود كه مورد آزمايش قرار گرفته‌اند؟ آن‌ها بايد بلافاصله پس از فهميدن اينكه ماريا Krier در دستگاه تنفس مصنوعي است، اين كار را انجام دهند."برك از آسايشگاه رواني انتقاد كرد

خانه به دليل عدم اطلاع وي مبني بر اينكه COVID-19 در حال جابجايي در اين مركز است. وي گفت كه نگران بهزيستي وي در خانه سالمندان است. وي گفت: "ما مانند هر كس ديگري فهميديم.". "از طريق رسانه ها. من و يكي از برادرانم درست قبل از اينكه اجازه بازديد از آنها را بگيريم به ديدار مادرمان رفتيم. مادر ما تازه سرما خورده بود و خوب بود. ما در آن زمان با او تماس تلفني داشتيم ، اما مادر من داراي مشكلات حافظه است و واقعاً از آنچه در مراقبت از زندگي در رابطه با COVID-19 و ساكنان كه قبلاً درگذشت آگاه نبود. مجبور شديم به او بگوييم." در 7 آوريل ، برك گفت خانواده وي دريافتند كه مادرشان براي ويروس مثبت آزمايش كرده است. تنها علائم وي تب جزئي بود. او از آن زمان براي نظارت بر سلامتي وي با او در تماس روزانه بوده است.

منبع