آرشیو آبان ماه 1399

الفبا ايران

ممكن است تيره‌اي چراغ intergalactic تنها بليط براي تماس با فضايي فضايي باشند .

۲۷ بازديد
ممكن  است  تيره‌اي  چراغ  intergalactic  تنها  بليط  براي  تماس  با  فضايي  فضايي  باشند .

بيش از نيم قرن است كه ما آسمان را براي سيگنال هاي راديويي اسكن مي كنيم كه ممكن است گواه تمدن بيگانه باشد. اكنون فيزيكدانان دانشگاه كاليفرنيا ، سانتا باربارا در حال تلاش براي رويكرد متفاوت هستند: اسكن آسمان براي پرتوهاي سبك كه بسيار شديد هستند. اين يك رويكرد اميدواركننده است كه مي تواند بيگانگان را كه خود را به مادر همه نشانگرهاي ليزري مجهز كرده اند ، كشف كند. ايده استفاده از پرتوهاي سبك براي سيگنال از يك جهان به جهان ديگر چيز جديدي نيست - حتي ويكتوريا ها آن را در نظر گرفتند. در سال 1874 ، رياضيدان فنلاندي ادوارد انگگلبرت نوويوس پيشنهاد داد كه 22000 لامپ را سيم كشي كرده و از آينه هاي خميده براي تمركز درخشش خود در مريخ استفاده كند. برنامه سانتا باربارا اين است كه طرح نوويوس را معكوس كند و به دنبال بيگانگان باشد كه ممكن است ما را سيگنال دهند. يا دقيق تر ، سهواً نور را در جهت ما با يك منبع نور روشن تر از يك ضربه گير روشن مي كند? دانشمندان قصد دارند چنين چراغ هاي پيشرفته اي را كه در كهكشان آندرومدا مستقر شده اند ، جستجو كنند ، كه در فاصله 2.5 ميليون سال نوري نزديكترين كهكشان بزرگ به كهكشان راه شيري ما است. دانشمندان سيگنال هاي راديويي مرموز تر را از كهكشان هاي دوردست كشف مي كنند اين تلاش يك پروژه ديگر است كه در دانشگاه ساخته شده است. چند سال پيش ، فيل لوبين ، فيزيكدان دانشكده ، همگام سازي يك phalanx از ليزرهاي پرقدرت را براي توليد يك منبع نور واقعاً كور كننده پيشنهاد كرد. ايده او استفاده از اين ليزر فوق العاده براي شروع كاوشگرهاي فضايي به اندازه كتاب مسابقه به ستاره هاي اطراف با سرعت تقريبي 20 درصد از نور بود. اين كار دشوار است ، اما غيرممكن نيست ، و برنامه Lubin در حال حاضر حمايت مالي از ناسا و Breakthrough Starshot ، يك ابتكار خصوصي است كه توسط سرمايه دار سرمايه گذاري يوري ميلنر تأمين مي شود

و دانشجويان او نيز يك آزمايش فرعي را انجام دادند: جستجو براي جوامع بيگانه چنان پيشرفته كه آن‌ها در حال حاضر براي فضا پيما قدرتمند شده‌اند. ديدن اين منابع نور حتي در فواصل نجومي نيز آسان خواهد بود. در واقع، اگر به نظر برخي محاسبات، پرتوي از چنين ليزر را حتي از فاصله خيلي دور نگاه مي‌كرديد، درخشش، اختروش‌ها، supernovae و - هر چيزي در جهان را تحتالشعاع قرار مي‌داد. شما مي‌خواهيد از تلسكوپ سانتا باربارا استفاده كنيد تا از تلسكوپ‌هاي كوچك براي گرفتن چند بار عكس از Andromeda استفاده كنيد. سپس آن‌ها اين تصاوير را با عكس‌هاي قديمي‌تر مقايسه خواهند كرد تا ببينند كه آيا هر ستاره جديد " شواهدي از يك منبع غير طبيعي پيدا كرده‌است يا نه. اين فرآيند خودكار خواهد بود، و اين بررسي مي‌تواند تا زماني ادامه يابد كه جذابيت و support.Radi در آنتن‌هاي تلسكوپ مانند اين مي‌تواند در كشف حيات وجود داشته باشد كه خارج از galaxy.Mart در Bernetti / خبرگزاري فرانسه وجود دارد - گتي ايماژ: fileWhy Andromeda؟ دليل ساده است: انتخاب يك كهكشان نزديك به اين معني است كه پروژه مي‌تواند به سرعت طيف وسيعي از territory.Andr عالم خاكي مانند كهكشان راه شيري را به سرعت پوشش دهد، حقيقتي كه فيزيكدانان سانتا باربارا را به نام "سياره trillion سياره" هدايت كردند. اكثر جستجوهاي متعارف براي E.T. به دنبال سيگنال‌ها از سيستم‌هاي ستاره‌اي نزديك به يك زمان است. با بررسي يك كهكشان كامل در يك زمان، دانشمندان سانتا باربارا قصد دارند شانس پيدا كردن something.Ther را تا حد زيادي افزايش دهند. حتي اگر Andromeda داراي جامعه‌اي باشد كه ليزرها به طور منظم آسمان را سوراخ مي‌كنند، چرخش زمين خانگي آن‌ها ممكن است باعث شود كه اين تير به سرعت روي كره زمين بپرد. اگر اينطور است، به راحتي مي‌تواند از دست برود. همچنين شايان‌ذكر است كه آندرومدا (Andromeda) كه شما مي‌توانيد با دوربين‌هاي چشمي بررسي كنيد - تقريباً به اندازه انجيل مورد مطالعه قرار گرفته‌است. هيچ‌كس تا به حال يك چراغ روشن گيج‌كننده نديده است. علاوه بر آن، ستاره شناسان به دنبال supernovae ها ميليونها كهكشان ديگر را با te هاي خودكار مورد بررسي قرار داده‌اند.

لسكوپ. آنها بسياري از ستاره هاي در حال انفجار را پيدا كرده اند ، اما هيچ ليزر فوق العاده اي وجود ندارد. البته عدم يافتن اين چيزها اثبات نمي كند كه آنها در آنجا نيستند. جستجوي بيگانگان هميشه فرض كرده است كه موجودات پيشرفته يا سيگنال غير طبيعي به نظر مي رسند. يا مقداري مصنوعي به اندازه كافي بزرگ بسازيد كه با يك تلسكوپ ديده شود. اما تعداد كمي از جستجوها به همان اندازه كه نقشه برداري تريليون سياره قصد دارد انجام دهد ، به املاك و مستغلات كيهاني توجه كرده اند. و چه كسي مي داند? اين فقط ممكن است جامعه اي را روشن كند كه واقعاً روشنگري است. ست شوستاك ستاره شناس ارشد در موسسه SETI در Mountain View ، كاليفرنيا و ميزبان پادكست "علم بزرگ تصوير" است. داستان هاي بيشتري درباره بيگانگان فضايي مي خواهيد? دانشمندان مي گويند بيگانگان فضايي مي توانند سياره ما را هك كنند. ما مي توانيم زبانهاي بيگانه را بفهميم? دانشمندان مي گويند كه بيگانگان فضايي مي توانند مدتها پيش از بين بروند ، مطابق با اخبار جديد NBC در توييتر ، فيس بوك و اينستاگرام.


منبع

قانونگذاران وقت خود را براي راي دادن به لايحه ممنوعيت NDA تمام مي كنند

۳۰ بازديد
قانونگذاران وقت خود را براي راي دادن به لايحه ممنوعيت NDA تمام مي كنند

زمان براي قانونگذاران تقريبا بالا است كه لايحه‌اي را تصويب كنند كه توافقات الزام‌آور قانوني براي سكوت را ممنوع مي‌كند، كه منتقدان مدعي هستند كه سو رفتار جنسي با دلارهاي ماليات دهندگان را تداوم مي‌بخشند.سناتور ايالت "ديانا DiZoglio" به "هرالد" گفت: " اين مساله براي مدت زيادي توسط فرماندار، سخنگوي و افراد ديگري كه اميدوارند مردم اين واقعيت را كه از جوامع ما استفاده مي‌كنند را فراموش كنند، به ويژه اين واقعيت است كه دلارهاي مالياتي ما براي پرداخت اين موافقت‌نامه‌ها به كار گرفته خواهند شد."اين لايحه در مورد توافق‌نامه‌هاي non، كه از حق قرباني براي صحبت كردن و يا پرونده‌هاي پرونده شكايت صرف‌نظر مي‌كند، در حال حاضر در كميته قضايي نشسته‌است و قبل از مهلت ۵ فوريه براي راي‌گيري بالقوه آماده خواهد شد. اگر هيچ اقدامي صورت نگيرد، در كميته خواهد مرد. خانم كلير كرونين، رئيس مجلس، از اظهار نظر خودداري كرد.DiZoglio در تلاش مداوم براي جلوگيري از آزار و اذيت جنسي مجبور به بستن قراردادهاي سكوت قانوني، لايحه‌اي را مطرح كرد كه توافقات غير افشا را كاملا در بخش عمومي و بخش خصوصي براي مسائل آزار و اذيت جنسي يا سو رفتار جنسي منع مي‌كرد. در حالي كه DiZoglio استدلال مي‌كند كه مجرمان اغلب ذينفعان اين توافقنامه ها هستند، او زبان را در لايحه تنظيم كرد تا به قربانيان اجازه دستيابي به يكي از آن‌ها را بدهد.DiZoglio گفت: " اين كار قرباني را قدرتمند خواهد كرد و از قربانيان بالقوه آينده با اطمينان از اينكه رفتارهاي توهين‌آميز مجرم تا به حال پوشيده نشده است، محافظت مي‌كند."DiZoglio، D - Methuen، و نماينده دولت Alyson ساليوان، R - Abington، هر دو قرباني self سو رفتار جنسي، قبل از كميته قضايي بر روي لايحه در يك نمايش از حمايت دو حزبي براي اين اقدام شهادت دادند.ساليوان گفت: " من اميدوارم همكارانم - من همكارانم را تشويق مي‌كنم كه به اين موضوع راي بدهند و به ما اجازه دهند كه اين موضوع را هم در مجلس سنا و هم مجلس سنا مطرح كنيم زيرا اين يك مساله مهم است.

نانوگرم در ذهنيت قرباني, اطمينان از اينكه ما از قربانيان حمايت مي‌كنيم. يك nda ممكن است بر روي سطح به نظر برسد كه از قربانيان محافظت مي‌كند اما در واقعيت, از مرتكبان محافظت مي‌كند. "گرچه سناي ماساچوست به اتفاق آرا استفاده از اين توافقنامه‌ها را يك سال پيش ممنوع اعلام كرد, اما چارلي بي كر و سخنگوي مجلس روبرت جي. بيكر به كوتاهي درخواست براي تعداد و هزينه قراردادهاي غير علني منتشر شده از دفتر اجرايي را رد كرد. دفتر بيكر از اظهار نظر خودداري كرد و پس از صدور بيانيه‌اي كه در ماه ژوئيه در مورد اين موضوع به تعويق انداخت, به درخواست‌ها براي اظهار نظر پاسخ نداد.در حال برگزاري يك كنفرانس خبري در روز دوشنبه, در كنار نويسنده جنيفر كارلسون و استراتژيست سياسي " جولي ", كه هر دو از او شكايت كردند كه اعضاي ديگر مجلس قانون " كار درستي انجام خواهند داد " و به لايحه خارج از كميته قضايي با گزارش مطلوب راي مي‌دهند.او گفت: " ما مي‌خواهيم پيام روشن و روشني را روز دوشنبه ارسال كنيم كه ما " هيچ جا نمي‌رويم و اين قانون بايد تصويب شود. "

منبع

مك كانل: حزب جمهوريخواه محاكمه را آغاز خواهد كرد و شاهدان را به تاخير مي‌اندازد.

۲۹ بازديد
مك كانل: حزب جمهوريخواه محاكمه را آغاز خواهد كرد و شاهدان را به تاخير مي‌اندازد.

خطا در ترجمه؛ لطفاً مجدداً تلاش كنيد.

جاده. او گفت كه از آن حمايت مي‌كند.رامني گفت: " من با آن روند راحت هستم. " و در اين مرحله من دوست دارم از جان بولتون و ساير شاهدان با اطلاعات صحيح بشنوم اما اين فرآيند به آن رسيدگي خواهد كرد. "سوزان كالينز, r - مين, همچنين گفته‌است كه از رويكرد مك كونل حمايت مي‌كند. برخي ديگر مي‌گويند كه مطمئن نيستند كه آن‌ها حتي بايد از بولتون يا ساير شاهدان بشنوند.بعد از اينكه مجلس حاضر است كارشان را انجام دهد و با سفير در طرف تپه توافق داشته باشد, گفت: " اين نيست كه من نمي‌خواهم از او بشنوم. " "ترامپ با اتهاماتي مواجه است كه او را تحت فشار قرار دادن رهبر جديد اوكراين براي تحقيق در مورد دموكرات‌ها, استفاده كرد, از آن به عنوان اهرمي براي كمك نظامي كه براي هم‌پيمان شدن با روسيه در مرز انتقاد مي‌كند.بودجه اوكراين در نهايت پس از مداخله كنگره آزاد شد._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _نويسنده مطبوعات اسوشيتد پرس در واشنگتن در تهيه اين گزارش نقش داشت.

منبع

shortchanged MCC MCC پيامي را ارسال كردند

۳۳ بازديد
shortchanged  MCC MCC  پيامي  را ارسال كردند

به نظر مي‌رسد شما هميشه چيزي را كه براي آن مي‌پردازيد دريافت نمي‌كنيد. اين دقيقاً چيزي است كه هيات امناي كالج ميدل سكس پيدا كرده‌است.نارضايتي از گزارشي مبني بر عدم رضايت رئيس‌جمهور اسبق, جيمز دبليو بوش, حاكي از آن است كه اين نهاد تصميم گرفته‌است تا با توضيحي كتبي از تصميم خود, عدم تعادل مالي را به خاطر هزينه مشاوره پرداخت كند.اعضاي هيات‌امنا در جلسه روز پنج شنبه اين تصميم متفق‌القول را اتخاذ كردند.هيات‌مديره انجمن مشاوران هيات حاكمه را استخدام كرد تا در بهار گذشته در واكنش به راي عدم اعتماد به رئيس و رئيس جيمز كمپبل, رئيس هيات‌مديره انجمن را بررسي كند.با اين حال, در ماه مه اعلام كرد كه قصد دارد در ماه ژوئن سال ۲۰۱۱ بازنشسته شود.زمان بازنشستگي پيش از موعد به طور اتفاقي پيش از انتشار ارزيابي آن اتفاق افتاد كه محتواي آن هر گونه اطلاع از آن را رد كرد.اعضاي هييت مديره, زماني كه گزارش خود را منتشر كردند, شكايت داشتند كه به طور خاص در شناسايي نقاط قوت و ضعف خود تمركز نمي‌كنند. اين قرارداد همچنين تصريح مي‌كند كه مشاوران ارائه شفاهي همراه ارائه مي‌دهند. طبق نظر امين هوارد هوارد, كه هرگز اتفاق نيفتاده بود.به نظر مي‌رسيد كه مشاوران پس از اينكه قصد بازنشستگي او به مردم تبديل شدند و به جاي آن انرژي‌هاي خود را در تشريح افرادي متمركز كردند كه آن‌ها را استخدام كرده بودند.هيات امناي صلح موافقند كه او در سال گذشته با اهداف خود آشنا شده و از اهداف خود فراتر رفته‌است.با اين حال, اندازه هر رهبر فراتر از اهداف است. در اين مورد, تعامل فرد با اعضاي هيات‌علمي و اعضاي هيات‌علمي, تصويري كامل از عملكرد او ارائه مي‌دهد.هيات امناي mcc به دنبال آن بودند اما هرگز پذيرفته نشدند.جالب خواهد بود ببينيم كه چگونه انجمن مشاوران هييت مديره دولت را توجيه مي‌كند

محصولي كه آن‌ها تحويل داده بودند.

منبع

motorist متهم به سانحه زير شد كه سه تن را زخمي كرد

۳۰ بازديد
motorist متهم به سانحه زير شد كه سه تن را زخمي كرد

TYNGSBORO - به گفته پليس ، يك مرد گروتون متهم شده است كه تحت تأثير الكل در رابطه با تصادف كه وي و دو نفر ديگر را سه شنبه شب به بيمارستان فرستاده است ، فعاليت مي كند. پليس Tyngsboro در حدود ساعت 6 بعد از ظهر به منطقه 93 جاده فراست پاسخ داد. براساس خبر منتشر شده از اين اداره ، روز سه شنبه براي گزارش تصادف دو وسيله نقليه. در اين صحنه ، مأموران يك GMC Sierra آبي و يك اديسه سياه هوندا را كه با هم برخورد كرده بودند ، پيدا كردند كه هر وسيله نقليه داراي خسارت سنگين در قسمت جلوي آن است. براساس اين نسخه ، پليس رونالد هنسي 60 ساله از گروتون را در صندلي جلوي سيرا پيدا كرد كه چندين قوطي آبجو خالي روي صندلي هاي جلو و عقب خودرو نشسته بود. در اين نسخه آمده است: هنسي و دو سرنشين وسيله نقليه ديگر ، يك راننده مرد 17 ساله از لاول و يك مسافر مرد 49 ساله از دراكوت ، با جراحات جدي به بيمارستان عمومي لاول منتقل شدند. طبق اين نسخه ، هنسي متهم به فعاليت تحت تأثير الكل با صدمات جدي در بدن ، تحت تأثير ، جرم دوم ، نقض خطوط مشخص شده و كار با يك ظرف باز الكل بود. انتظار مي رفت كه وي بعداً دستگير شود.

منبع

سلتيك در چهارمين باخت مستقيم در خانه به تندر سقوط مي كند

۲۸ بازديد
سلتيك در چهارمين باخت مستقيم در خانه به تندر سقوط مي كند

شايد جاده در حال حاضر پاسخ آن‌ها باشد. خيلي وقت پيش بود كه بوستون بين دو نقطه در مركز استيپلز، براي يك سفر چهار روزه، به دو نقطه رسيد.آن‌ها هم چنين هفته با خشونت وحشيانه در اينديانا (سه‌شنبه)و ميلواكي در يك شب پنجشنبه ويژه، به سوي آسمان دوستانه هدايت مي‌شوند. مشكل اين است كه بوستون به طور ناگهاني در خانه تحت نفوذ قرار مي‌گيرد.محروم كردن امثال كريس پايول (۲۸ امتياز)و دنيس Schroder (۲۷ آف از نيمكت)، بوستون چهارمين بازي خانگي خود را با ۱۰۵ - ۱۰۴ به اوكلاهاما از دست داد.از زمان سفر فوق‌الذكر، آن‌ها از ۱ تا ۴ سالگي رفتند و تنها نقطه درخشاني براي برد در كليولند داشت. در تيمي كه در طول اين بازي چهار بازي كه در حال شكست دادن است، بهتر از ۴۲.۷ درصد وزني نداشته باشد." ما فقط بايد با هم باشيم. Kemba واكر گفت: " قطعا تلفات بسيار سختي به دست امده است. اما ما بايد نهايت تلاش خود را بكنيم تا سرمان را بالا نگه داريم. چيزهايي مثل اين اتفاق مي‌افتد. زيان‌ها به همراه شما مي‌آيند و شما مي‌توانيد از آن‌ها ياد بگيريد، مي‌توانيد انتخاب كنيد كه بهتر شويد، يا به سمت ديگر برويد و همه به گوشه انفرادي خود بروند. اما كاري كه قرار است انجام دهيم اين است كه بهتر شويم و با هم خواهيم ماند. هر تيم در حال عبور از يك بدبختي است. اين سال گذشته ما فراز و نشيب‌هاي زيادي داشتيم. و ما فقط با هم خواهيم ماند."و به اصطلاح به راد به راد در هر زمينه‌اي بايد اين كار را انجام دهند. روز يكشنبه در انتهاي ربع ساعت به آتش كشيدند. پس از كوبيده شدن بين ۱۸ امتياز (۶۳ - ۴۵)با ۱: ۰۷ (۶۳ - ۴۵)در نيمه اول بعد از محكم كردن تندر با ۵ - ۴ اشاره‌گر، C يك دويدن ۱۲ - ۰ بدست آورد، از جمله پنج نكته اول جدول سوم.رعد و برق نيز در ۱: ۱۶ دقيقه آخر آن‌ها را ۹ بر ۳ به ثمر رساند، از جمله يك third كه منجر به يك امتياز شد (۸۴ - ۸۴). از آنجا بوستون به خاطر زنده ماندن براي بقا مجبور به جنگيدن شد." ما به حالت تدافعي رها شديم، به نوعي اجازه داديم كه كمي از ما محافظت كند و آن‌ها بر روي ما اجرا كنند."

از آن چه پيش آمده بود , گفته بود : " اين بسيار عظيم بود . اين دقيقا يك دقيقه آخر يا هر چيزي بود كه 40 ثانيه قبل يا هر چيزي كه بود . ما در پايان يك چهارم بهتر خواهيم بود , پايان بازي‌ها هم واضح است , اما امشب سخت است ." و همانند ديگر نقاط بازرسي كليدي شبانه , نتيجه يك ركود اقتصادي بود . مسابقه reverse Tatum Tatum يك پاس عالي ماركوس Smart را با نتيجه 3 : 41 ترك كرد و 1 : 20 دقيقه بعد پل با دو پرتاب آزاد آن را به عقب برد . " تتوم " براي مسابقه 103 - 100 متري در شهر اوكلاهما , تنها يك فرصت مشابه را از دست داده بود - و با 1 : 11 به چپ پاسخ داد . Theis يك غذاي هيوا رد را به ثمر رساند و " تتوم " پس از مسدود كردن Schroder در گوشه , به سمت پايين سرازير شد تا يك خروجي هوشمند را براي 104 تا 103 ران جمع‌آوري كند . استيون آدامز دو بار از خط خارج شد , و اگر چه پاول جهش را دريافت كرد , او از ميانه برد شكست خورد . آدامس the را از bounds بيرون كشيد . اما بوستون نتوانست از آن بالا برود . واكر كه در تلاش براي فرار از يك تله بعد از بازي inbounds بود , با يك Schroder شارژ , كه براي 105 - 105 ران پيش رفت و 8 - 8 ثانيه به سمت چپ هدايت شد , توپ را برداشت . " تتوم " براي بازگشت به " پال " تلاش كرد تا قبل از اينكه زنگ در صدا به صدا در آيد , يك تلاش 15 فوتي را انجام دهد . گارد كهنه‌كار OKC بعد از كار با Tatum در تابستان گذشته دقيقا مي‌دانست چه كاري بايد انجام دهد وقتي كه بوستون به جلو تلاش كرد تا او را به پاسگاه ببرد . او گفت : " من در دور هم به مربي گفتم كه مي‌خواهم از Jayson محافظت كنم , چون احساس مي‌كردم كه آن‌ها به او خواهند رفت . پاول گفت : " من در تابستان با JT هم‌كاري كردم . تو كه از من مي‌پرسيد , احتمالا عكسي را كه مي‌خواست گرفت . اما من فقط مي‌خواستم آن را بر او سخت كنم . او گفت : " من عاشق دفاع هستم , هر چند كه من يك تن از درها عقب و پرتاب را به امشب مي‌دهم , دفاع را دوست دارم و آن مبارزه را دوست دارم . پس اگر مي‌خواست برنده شود , به من خواهد رسيد ." و در نهايت turnaround 18 فوت ( Tatum ) آهن پيدا كرد . واكر با دست‌پاچگي در حالي كه زنگ در صدا به صدا در آمد , به راه افتاد . من

اين عكسي نيست كه من مي‌تونم انجام بدم. Tatum گفت: " دفعه بعد."

منبع

در فوتبال: دستور العمل‌هاي زيبايي براي فصل‌هاي خوش‌مزه و غيرخوراكي

۲۴ بازديد
در فوتبال: دستور العمل‌هاي زيبايي براي فصل‌هاي خوش‌مزه و غيرخوراكي

نويسنده: BARRY WILNERاين تعطيلات آخر هفته كارگر است، زماني كه هر تيم سابقه كاملي دارد و از ادعاهاي خوش بينانه اي مبني بر رسيدن به بلندي‌هاي ناگفته، انرژي بخشيدن به پايگاه طرفداران خود خبر مي‌دهد.برخي از آن‌ها در واقع ممكن است مورد هدف باشند.ديگران دارند خواب مي‌بينند. البته، زماني كه هنوز يك بازي را از دست نداده ايد، چرا نه؟در اينجا دستور العمل‌هايي براي يك فصل خوش‌مزه و يا يك غذاي غيرقابل خوردن براي هر يك از ۳۲ تيم وجود دارد.كنفدراسيون فوتبال آسياشهر kansas - يك تكرار تقريبا همه چيز از سال ۲۰۱۹ آغاز شد، با دفاع stingier، يا "ترسناك" ما قبلا آن را برديم."denver - نفرين نارنجي و تمام سرعت جديد در مورد جرم، Bronغير مجاز مي باشد را ترسناك مي‌كند، و يا drafting drafting جان Elway دوباره ظاهر مي‌شود.لس‌آنجلس - draft - - ششمين برداشت كلي از جاستين هربرت كارتر (QB)است، و يا فيليپ ريورز بعد از اين كه بيش از دو نفر شهروند درجه دو در لس‌آنجلس باقي بماند داراي ضربه روحي بيشتري است.لاس وگاس - خانه جديد پر زرق و برق يك داروي نيروبخش براي مهاجمان است، يا آن‌ها سوراخ سياه را از دست مي‌دهند تا نتوانند چيزي براي جان Gruden درست كنند.بي‌حرمتي به غربسن فرانسيسكو - مانند KC، تكرار سال ۲۰۱۹ را تكرار كرد، اما با يك د / D ثابت‌قدم در ربع چهارم سوپر بول، يا ضعف كه به عنوان بازنده بازي رقابت مي‌كند، شايع است.(SEATTLE)- راسل ويلسون در نهايت برخي از recognition (MVP)را دريافت مي‌كند و لژيون of با جمال آدامز هم‌كاري مي‌كند، يا the نمي‌تواند توپ را اجرا كند يا راه گذر را بدود.ARIZONA - DeAndre هاپكينز يك تناسب كامل براي دفاع كاردينال‌ها است، در حالي كه گام دفاعي بالا مي‌رود، يا كاردينال‌ها نمي‌توانند جلوي مردم را بگيرند و يك دسته از تير اندازي را از دست بدهند.لس‌آنجلس RAMS - شان McVay مي‌توانند با وجود يك فهرست با استعداد كم‌تر، رقيب خود را بازي كنند، يا اينكه تمام رفت و آمد لس‌آنجلس را به زيرزمين مي‌رساند.شمال آسيالامار جكسون يك‌بار ديگر the league (MVP league)بوده و چنين برنامه‌هايي را در بازي‌هاي حذفي انجام مي‌دهد، يا بازي مايكل جكسون براي the ساخته نشده است.PITTSBURGH - پرده آهنين دوباره به سلطه خود بازگشته است، يا (بن Roethlisberger)يك پوسته از كاخ بالقوه (QB)است كه پيش از اين در حرفه خود داشت.CLEVELAND - Discord و نفاق بين دو شريك جديد ناپديد مي‌شوند.

كوين استفانسكي ، يا هيچ چيز تغيير نمي كند و براون ها يك بار ديگر به شدت دست كم مي گيرند. CINCINNATI - جو Burrow راه هاي برنده از Bayou را به ارمغان مي آورد و آن را به دست مي آورد ، يا ، اوه ، همان Old Bungles. NFC شمال MINNESOTA - دالوين كوك در پشت يك خط O جامد سالم و مسلط است ، يا Everson Griffen ، Stefon Diggs و ساير عزيمتها نمي توانند بر طرف شوند. GREEN BAY - ركورد 13-3 و برد نزديك فصل گذشته واقعاً نماينده اين Packers است ، يا A-Rod آنقدر با تهيه پيش نويس خط حمله اي كه مي خواهد از آن خارج شود ، تيك مي زند ديترويت - مت پاتريشيا نشان مي دهد نبوغ دفاعي خود در فاكسبورو باقي نمانده است ، يا او همچنان نشان مي دهد كه اين بود. CHICAG0 - كشف اينكه پيش نويس ميچل Trubisky پيش از Mahomes اشتباه نبود ، يا كشف آن يك فلاپ اندازه حق راي دادن بود. جنوب آسيا HOUSTON - J.J. وات سالم مي ماند و از جرائم جدائي مانند نخست وزير خود اشك مي ريزد ، يا تجارت هاپكينز به آريزونا يك فياسكو براي Texans است. TENNESSEE - درريك هنري براي حدود 2،000 يارد كار مي كند و يك دسته از TD ها و دفاع را محكم مي كند ، يا Ryan Tannehill به دنبال يك نسخه پشتيبان و مبارزات D است. INDIANAPOLIS - تمام استعدادهايي كه در طي چند سال گذشته جمع شده اند تحت مربي كم ارزش فرانك ريچ ، يا كلت ها آنچه را كه ريورز مانده است بيش از حد ارزيابي كردند. JACKSONVILLE - ما در حال جستجوي راهي براي خروج از زيرزمين هستيم كه نمي توانيم آن را پيدا كنيم ، يا جاگوارها حتي از آنچه فكر مي كنيم بدتر هستند. NFC جنوب NEW ORLEANS - درو Brees و مايكل توماس غيرقابل توقف هستند و بهبود دفاع حتي بهتر است ، يا Brees ، 41 ساله ، خيلي قديمي است كه ديگر قهرمان شود. TAMPA BAY - تام بردي ، خوب ، تام بردي است ، و Buccaneers را به سمت بالا راهنمايي مي كند ، يا بردي ، 43 ساله ، خيلي پير است تا ديگر قهرمان شود. ATLANTA - آنچه در سال 2016 كليك كرد ، اين كار را دوباره انجام مي دهد ، و باعث صرفه جويي در مشاغل مربي Dan Quinn و GM Thomas Dimitroff مي شود ، يا Falcons در حال محو شدن در گمنام است. كارولينا - مت روول يك استاد سازنده است و يك گروه جوان و نسبتاً آزمايش نشده را به برندگان تبديل مي كند ، يا Panthers كمترين استعداد تيم NFC است AFC شرق ENG جديد

"بيل Belichick" (بيل Belichick)واقعا نابغه پشت سلسله "ميهن پرستان" بود، يا " همه كساني كه با جادو تماس گرفته بودند، و نه مربي.buffalo - لوايح كسي است كه در نهايت موفق به برنده شدن در اين بخش مي‌شود، و يا بوفالو باز هم باز هم باز مي‌گردد، اين بار در يك بخش ضعيف.زمان MIAMI - tua به زودي فرا مي‌رسد و يك نمايش فوق‌العاده انجام مي‌شود، و يا draftee دور اول draftee tua همچنان آسيب‌ديده است.نيويورك - - گروهي از گيرنده‌هاي نام و مدافعان نام نه، به شهرت رسيدند، يا آدام gase مربي اشتباهي براي QB خواهد بود - يا برعكس.جنوب شرقيDALLAS - مربي جديد "مايك مك‌كارتي" تنها تماس Dak Prescott و Zeke اليوت اسميت را دارد، يا مالك جري جونز به دنبال شماره‌تلفن جيمي جانسون مي‌گردد.PHILADELPHIA - كار سن Wentz يك فصل كامل را بازي مي‌كند و بازي‌هاي حذفي را آغاز مي‌كند، جرقه يك تجديد حيات تهاجمي را مي‌زند، يا Wentz نمي‌تواند بر روي زمين بماند و استقامت عقاب‌ها كافي نيست.نيويورك - - يك نفر مسئوليت دفاع از playmakers را بر عهده مي‌گيرد و باري را از جرم آزاد مي‌كند يا اينكه D يك آشفتگي Meadowlands است.واشنگتن - ران ريورا مي‌تواند نه تنها فرهنگ را تغيير دهد، بلكه نتايج مي‌داني را نيز تغيير دهد و يا هيچ تغييري براي تيم با (اكنون)ندارد.

منبع

فوران آتشفشان در فيليپين بيش از نيم مايل

۳۱ بازديد
فوران آتشفشان  در فيليپين  بيش  از  نيم  مايل

توسط JOEAL CALUPITAN و JIM GOMEZ TAGAYTAY ، فيليپين (AP) - يك آتشفشان در نزديكي پايتخت فيليپين گدازه ها را به آسمان مي چرخاند و سه شنبه دائماً مي لرزيد ، احتمالاً فوران بزرگتر و خطرناك تري را به همراه دارد ، زيرا ده ها هزار نفر از مردم از روستاهاي تاريك و پوشيده از خاكستر سنگين فرار كردند كار دولت به حالت تعليق درآمد و مدارس در تعدادي از شهرها و شهرها از جمله مانيل به دليل خطرات سلامتي ناشي از خاكستر بسته شدند. صدها پرواز لغو يا به تأخير افتاد و ده ها هزار مسافر را تحت تأثير قرار داد. انستيتوي آتشفشان شناسي و زلزله شناسي فيليپين گفت: استراحت آتشفشان طال و چندين شكاف جديد در زمين نزديك به احتمال زياد ماگما در حال افزايش است و ممكن است منجر به فعاليت فوران بيشتر شود. اين آتشفشان چشمه هاي گدازه قرمز داغ 800 متر (نيم مايل) را به آسمان مي چرخاند و ستون عظيم خاكستر و بقاياي آتشفشاني در بعضي مواقع با رگه هايي از رعد و برق روشن مي شد. سطح هشدار از زمان آغاز فوران روز يكشنبه 4 بوده است ، كه نشان مي دهد فوران خطرناك در ساعت ها تا روزها امكان پذير است. سطح 5 ، بالاترين ، به اين معني است كه چنين فوران در حال انجام است. اين موسسه فيليپين اعلام كرد كه حدود 50 زمين لرزه آتشفشاني در طي هشت ساعت سه شنبه كشف شد كه نشان دهنده افزايش ماگما است. همچنين هشدار داد كه ريزش خاكستر سنگين و طولاني در روستاهاي اطراف امكان پذير است. سرعت ظهور ماگما مهم است (در تعيين) چه موقع آتشفشان فوران شديد خواهد داشت و اگر كند شود و يخ بزند. "گفت: رناتو سوليدوم ، رئيس اين موسسه. از هم اكنون ، ما نمي بينيم كه فعاليت ها كند مي شوند و زمين لرزه ها همچنان ادامه دارند استفان دوجارريك سخنگوي آمريكا در نيويورك گفت: بيش از 38000 نفر تاكنون به بيش از 200 مركز تخليه منتقل شده اند. وي گفت تيم هاي ايالات متحده در حال بازديد از مراكز تخليه و مقامات پشتيباني هستند كه از سازمان ملل خواسته اند تا در ماسك هاي صورت كمك كند. آتشفشان زيبا در وسط درياچه اي در استان باتانگاس در جنوب مانيل يكشنبه در زندگي زنده شد

انفجاري قدرتمند كه يك ستون ۱۵ كيلومتري (۹ مايلي)خاكستر، بخار و صخره را در آسمان منفجر كرد. ابره‌اي خاكستر آتشفشاني كه در مانيلا، ۶۵ كيلومتري (۴۰ مايلي)تا شمال مي‌وزد، روز يكشنبه فرودگاه اصلي كشور را تعطيل كرده و بخشي از روز دوشنبه را تعطيل كردند تا اين كه خاكستر آرام شود.اد Monreal مدير فرودگاه به اسوشيتد پرس گفت بيش از ۵۰۰ پرواز بين‌المللي و خانگي به علت تعطيلي شبانه فرودگاه لغو يا به تعويق افتاد كه در حدود ۸۰،۰۰۰ مسافر را تحت‌تاثير قرار داده‌است.اميدوارم جهت باد تغيير نكند. تا زماني كه سقوط خاكستر به ما نمي‌رسد، ما مي‌توانيم به وضعيت عادي برگرديم."آژانس پاسخ فاجعه، بيش از ۴۰،۰۰۰ نفر را در Batangas و provinces در نزديكي Cavite كه در حدود ۲۰۰ مركز تخليه را پناه دادند، شمرد. مقامات انتظار دارند كه تعداد تورم افزايش يابد.solidum به ساكنان هشدار داد كه از بازگشت به روستاهاي داراي ريسك بالا مبني بر درك اين كه فوران در حال كاهش است، بازگردند. او نسبت به جريان pyroclastic هشدار داد، مواد گرم - حرارت از آتشفشان كه مي‌توانند با سرعت زياد سفر كنند و هر چيزي را در مسير خود بسوزانند.solidum گفت كه زمان مناسبي براي استراحت و زندگي روستاييان آسيب‌ديده جهت بازگشت به حالت عادي است، اما پيش‌بيني رفتار اين آتشفشان با قطعيت دشوار است.solidum در يك كنفرانس خبري گفت: " ما بايد مطمئن شويم كه مردم درك مي‌كنند و البته دولت مي‌گويد كه اين يك فعاليت نيست كه فقط مدت كوتاهي باشد."رئيس‌جمهور رودريگو Duterte از Batangas كه به شدت آسيب‌ديده اند، ديدار كرد كه به عنوان منطقه فاجعه براي پرداخت سريع‌تر سرمايه‌هاي اضطراري اعلام شده‌است. او همراه با مقامات ارشد واكنش به فاجعه و اعضاي كابينه وعده داد كه دولت ملي به پاك‌سازي و بازسازي استان ويران‌شده پس از پايان فوران كمك خواهد كرد.آژانس واكنش فاجعه دولتي جزئيات خسارات را اعلام نكرده است، اما روزنامه نگاران ده‌ها خانه را ديده‌اند كه با خاكستر سنگين و زلزله‌هاي مكرر در دو منطقه Batangas خراب شده‌اند.حداقل شش نفر به بيمارستاني در شهر Tagaytay منتقل شده‌اند.

به خاطر بيماري‌هاي تنفسي ناشي از خاكستر.فوران نه به طور مستقيم باعث مرگ و يا آسيب جدي شده‌است. مرگ راننده در تصادف روي جاده پوشيده از خاكستر به شرايط لغزنده پيوسته‌است.جزيره كوچكي كه كوه آتشفشان در آن قرار دارد, مدت هاست كه " منطقه خطر دائمي " ناميده مي‌شود, اگرچه روستاهاي ماهيگيري مدت‌ها در آنجا وجود داشته‌اند. اين روستاها همگي تخليه شدند, هر چند كه برخي از مقامات دولتي خواستار تخليه كلي جوامع در معرض خطر در شعاع يك كيلومتري (مايل - مايل) آب دريا شده‌اند.فوران فاجعه‌آميز سال گذشته, منجر به مرگ صدها نفر شد. اين دومين - بيش از ۲۰ آتشفشان فعال در فيليپين است كه در امتداد " حلقه آتش " قرار دارد كه در آن بيشتر فعاليت‌هاي لرزه‌اي جهان رخ مي‌دهد.كوه آتشفشان كه مدت‌ها خفته بود, در يكي از بزرگ‌ترين فوران‌هاي آتش فشاني در سده بيست و يكم در شمال مانيل به سر برد و صدها نفر را كشت._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _گومز از مانيل گزارش داد. روزنامه نگاراني كه در ارتباط با خبرنگاران آسوشيتدپرس " سلين " و " آرون اس آ " در مانيل گزارش كرده‌اند در اين گزارش مشاركت داشته‌اند.

منبع

برنامه لوول به صاحبان درآمد پايين و متوسط با بهبود خانه كمك مي‌كند

۲۶ بازديد
برنامه  لوول  به  صاحبان  درآمد  پايين  و  متوسط  با  بهبود  خانه  كمك مي‌كند

lowell - ساكنان كم‌درآمد و متوسط كه نياز به بهبود خانه دارند مي‌توانند از طريق برنامه توان‌بخشي اين شهر به آن‌ها كمك كنند . براساس خبر رسمي منتشر شده از سوي شهر , صاحبان خانه مي‌توانند از اين برنامه براي انواع پروژه‌ها از جمله ارتقا الكتريكي , لوله‌كشي و سيستم‌هاي گرمايش , آشپزخانه و حمام , كفپوش و پنجره‌ها استفاده كنند . اين يك راه عالي براي بزرگ‌ترها و مالكان ديگر است كه در خانه‌هاي خود با وام سرمايه‌گذاري كنند . اين خبر گفت كه 0 درصد به تعويق افتاد . در اين شهر , مدير پروژه بر كار نظارت خواهد داشت . در پايان پروژه , خانه الزامات ايمني و ايمني را تامين خواهد كرد . در اين خبر آمده‌است كه خانه‌هايي كه پيش از سال 1978 ساخته شده‌اند ممكن است به de به عنوان بخشي از كار نياز داشته باشند . اين وام‌ها زماني بازپرداخت مي‌شوند كه صاحب‌خانه به فروش مي‌پردازد , refinances را مي‌فروشد و يا اين كار را نقل مي‌كند . براي كساني كه علاقه‌مند هستند , اد Alcantara از شراكت مسكن دره Merrimack مي‌تواند به برنامه و شراكت كمك كند . مي‌توانيد از طريق ايميل در Ed@mvhp.org تماس بگيريد . برنامه توان‌بخشي براي برنامه " توان‌بخشي " ( محدوديت‌هاي درآمد تا 1 جولاي 2020 ) حداكثر ميزان درآمد خانواده سالانه 1 $ 54,950 2 ميليون دلار سه هزار دلار 4 ميليون دلار 5 دلار 6 دلار 7 ميليون دلار 8 دلار INCOME LIMITS براي " بهترين برنامه " براي 1 تا 2 هزار دلار براي 3 يا بيشتر 121,200 دلار

منبع

با افزايش تقاضا در آمريكا، واردات تجهيزات پزشكي كاهش يافت.

۲۷ بازديد
با افزايش تقاضا در آمريكا، واردات تجهيزات پزشكي كاهش يافت.

نوشته martha mendoza و juliet linderman با كمبود شديد تجهيزات پزشكي در سراسر ايالات‌متحده , از جمله testing , ماسك محافظ , لباس‌هاي جراحي و ضد عفوني‌كننده دست , مي‌تواند به افت ناگهاني در واردات , كه بيشتر از چين است , بسته شود . داده تجارت نشان مي‌دهد كه كاهش در محموله‌ها در اواسط ماه فوريه پس از شيوع فزاينده شيوع سرخك در چين باعث شد كه اين كشور به كارخانه‌هاي شاتر رود و بنادر را قطع كند . برخي از اتاق‌هاي اورژانس , بيمارستان‌ها و كلينيك‌هاي ايالات‌متحده در حال حاضر از منابع اصلي پزشكي خارج شده‌اند , در حالي كه برخي ديگر تجهيزات حفاظت شخصي مانند دستكش و ماسك را جيره‌بندي كرده‌اند . ايالات‌متحده در حال دريافت اكثريت قريب به اتفاق محموله دارويي خود از چين است كه در آن the بيش از 80,000 نفر را آلوده كرده و بيش از 3,200 نفر را كشته‌است . زماني كه كارخانه‌هاي توليد پزشكي چين در ماه گذشته شروع به بازگشت به خط كردند اولين اولويت آن‌ها بيمارستان‌هاي خود بود . دولت به سازندگان N95 نياز داشت تا همه يا بخشي از توليد خود را به جاي ماسك‌هاي حمل و نقل به آمريكا بفروشند . در روز 19 فوريه , جديدترين تحويل ماسك‌هاي درجه پزشكي به چين , در حدود يك ماه پيش , از چين رسيد . و تا زماني كه 13 محموله از ماسك‌هاي non غير پزشكي در ماه گذشته وارد شده‌اند , به همان اندازه كه در ماه گذشته نيز تعداد زيادي از آن‌ها وارد شده‌اند . ماسك‌هاي N95 در محيط‌هاي صنعتي و همچنين بيمارستان‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرند و 95 درصد از تمام ذرات در حال پرواز را فيلتر مي‌كنند . فرمانداران در سراسر كشور به دليل فرار از تجهيزات دست‌پاچه مي‌شوند . رئيس‌جمهور دونالد ترامپ آن‌ها را به خريد ماسك در بازار آزاد ترغيب كرده‌است , اما تعداد كمي از آن‌ها در دسترس هستند . نانسي فاستر , نايب‌رئيس انجمن بيمارستان آمريكايي كيفيت و سياست ايمني بيمار , گفت : " بدون محافظت كافي , بيشتر كاركنان بيمارستان ما بيمار مي‌شوند , كه به اين معني است كه مردم براي مراقبت از بيماران وجود نخواهند داشت . " او گفت كه برخي بيمارستان‌ها تنها يك روز يا دو مورد از تجهيزات حفاظت شخصي هستند .

آسوشيتدپرس يافته‌است كه در ماه گذشته , واردات ضد عفوني‌كننده دست و كي اس اي , هر دو به ميزان 40 درصد كاهش‌يافته است و لباس‌هاي جراحي كه به طور معمول از چين نشات مي‌گيرند , نزديك به سطوح نورمال هستند , زيرا منبع يابي به هندوراس منتقل شده‌است . به طور معمول تداركات پزشكي در هر دو ساحل انجام مي‌شود . اما تقريبا تمام the كه در ماه گذشته به آن رسيدند , در نيوآرك , نيوجرسي , در سرتاسر كشور از اولين و most شيوع coronavirus رخ داد . AP , واردات رو به كاهش را با نگاه به داده‌هاي مربوط به حمل و نقل نگهداري شده توسط شركت ImportGenius و Panjiva , خدماتي كه به طور مستقل تجارت جهاني را دنبال مي‌كند , شناسايي كرد . در اواسط ماه فوريه , سازمان بهداشت جهاني هشدار داد كه تقاضاي جهاني براي تجهيزات ايمني براي تامين كنندگان پزشكي 100 برابر بالاتر از وضعيت عادي است . قيمت‌ها 20 برابر بالاتر بودند , انبارهاي ذخيره شده و يك انبار چهار تا 6 ماهه وجود داشت . با اين وجود , داده‌هاي قرارداد فشرده فدرال نشان مي‌دهد كه هيچ تلاش بزرگي در اين نقطه براي تسليم دستورها وجود ندارد . سياست‌هاي تجاري كمكي نكرده اند . تعرفه‌هاي مربوط به تداركات پزشكي آن‌ها را گران‌تر مي‌كرد و آن‌ها در روز 5 مارس تنها با وجود اينكه انجمن‌هاي مراقبت بهداشتي از دولت در سال گذشته خواسته بودند تا اقلامي مثل ماسك , دستكش و روپوش را معاف كنند , برداشته شدند . و اكنون كشورهايي از جمله كره‌جنوبي , هند و تايوان , صادرات تداركات پزشكي را مسدود مي‌كنند تا آن‌ها را براي شهروندان خود ذخيره كنند و آمريكا را با گزينه‌هاي كمتري ترك كنند . " زمان تاخير مي‌تواند هفته‌ها باشد . khatereh Calleja , مدير عامل انجمن زنجيره تامين مراقبت‌هاي بهداشتي , گفت : " اين كار مي‌تواند به سرعت چند ماه طول بكشد ." به گفته كالج پزشكان اورژانس آمريكا , پزشكان , پرستاران و اولين نيروهاي كمكي در ايالات‌متحده متوسل به اسپري كردن ماسك خود با سفيد كننده در پايان هر روز شده و آن‌ها را در خانه آويزان مي‌كنند تا براي يك روز ديگر خشك شوند . دكتر ديويد تان , رئيس انجمن ملي پزشكان اورژانس , گفت : " كمي اضطراب وجود دارد , همانطور كه مي‌توانيد تصور كنيد , به كار برويد و ندانيد كه آيا تجهيزات محافظ شخصي كافي خواهيد داشت يا نه . " چه كاهشي در swabs !

علاوه بر اين, چندين رقم نيز وجود داشت كه نياز به آزمايش نداشت. مراكز كنترل و پيش‌گيري از بيماري هفته‌ها هشدار داده‌اند و به ادارات بهداشت محلي و محلي درباره كمبود پنبه هشدار داده‌اند كه براي آزمايش آن ضروري است.حتي بيش از حد حمل و نقل پزشكي در حال كاهش است. ده كانتينر حمل و نقل پر از دماسنج طبي, يك سال پيش در اين ماه, به بندر بنادر رسيدند. اما در چند روز گذشته فقط پنج نفر بودند.ضد عفوني‌كننده دست كه معمولاً از چين سرچشمه مي‌گيرند, از فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي ناپديد شده و ممكن است نادر باشد. سال گذشته, اين محموله به مقصد رسيد. امسال, از ژانويه, تنها چند محموله به اينجا آمده‌است.كمبودها بر بيماران تاثير مي‌گذارند زيرا آن‌ها مي‌توانند تست شوند و ارائه دهندگان آن‌ها ممكن است اين ويروس را از يك فرد به فرد بعدي منتقل كنند. اما خطر بيشتري براي پرسنل پزشكي وجود دارد: تاكنون گزارش‌هايي از ده‌ها پزشك, پرستار و پرسنل پزشكي وجود دارد كه به اين ويروس مبتلا شده‌اند.پرستاران در سراسر كشور گزارش مي‌دهند كه آن‌ها تجهيزات حفاظتي شخصي مناسب را دريافت نمي‌كنند و بيمارستان‌هاي آن‌ها نيازي به مراقبت ايمن از بيماران سرپايي ندارند.اصلاً امن نيست. هيچ‌كس در امان نيست. " صبح روز جمعه, پس از يك مواجهه احتمالي در محل كار, او به يك فروشگاه سخت‌افزار محلي رفت و تمام تابلوهاي نقاشي را خريد و خريد كرد." بسيار نااميدكننده است چون ما احساس مي‌كنيم كه كاركنان بخش مراقبت‌هاي بهداشتي تقاضاي زيادي دارند و اينكه " خوب است, مي‌توانيم كارمان را انجام دهيم. او گفت: " ما فقط دنبال تجهيزات لازم هستيم. "كمبود تنها بر مراقبت‌هاي بهداشتي تاثير نمي‌گذارد. موسسه پزشكي انسان‌دوستانه به طور مستقيم فكر كرد كه اين بيماري با چند ميليون ماسك صورت مي‌گيرد. اين سازمان پس از شورش‌هاي گسترده دستورها خود را افزايش داده بود.

ires در غرب شهره‌اي پر از دود را پر كرده و تداركات خود را در سال‌هاي اخير تحت فشار قرار داده‌است.توني Morain، معاون رئيس‌جمهور، گفت كه اما پس از آن، bushfires استراليا را با آسمان‌هاي دودي از پا در آورد و بنابراين امدادرساني مستقيم شروع به ارسال ماسك به آنجا كرد.وقتي coronavirus به چين رسيد، سازمان شروع به ارسال ماسك‌ها به Wuhan كرد - مركز شيوع بيماري - در تلاش براي مهار اين بيماري.Morain گفت كه آن‌ها ۲ ميليون ماسك ديگر سفارش داده‌اند و در انتظار حمل محموله هستند. به طور معمول حداقل پنج هفته طول مي‌كشد تا دو هفته طول بكشد تا ماسك، دو هفته ارسال و يك هفته براي رسيدن به بندر وجود داشته باشد. در همين حال، او گفت كه امداد مستقيم بيش از ۱۰۰ درخواست از بيمارستان‌ها و مراكز بهداشتي تا آخرين جعبه‌ها را دريافت كرده‌است.در تلاش براي پر كردن اين فاصله، در مينه سوتا ۳ M مستقر در آبردين، داكوتاي جنوبي، كارخانه در حدود ساعت را اداره مي‌كند و ميليون ها ماسك N۹۵ در ماه توليد مي‌كند. مايك رومان گفت كه اين شركت همچنين در حال افزايش توليد ماسك‌هاي جراحي و راه‌حل‌هاي پاك‌سازي تجاري است.با اين وجود، طبق اطلاعات قرارداد عمومي، يك قرارداد فدرال با ۳ ميليون دلار براي ۴.۸ ميليون دلار از ماسك‌هاي N۹۵ مورخ ۱۲ مارس اعلام كرده‌است كه اين ماسك‌ها به مدت ۳۰ تا هفت هفته پس از آن تحويل داده خواهند شد.تعدادي از شركت‌هاي چيني در اين هفته به آسوشيتد پرس گفتند كه آن‌ها صادرات را ازسر خواهند گرفت - كه قيمت‌هاي بالاتري را به همراه دارند - اما آن‌ها غرق شده‌اند و نمي‌توانند تقاضاي آن‌ها را برآورده كنند.ديويد پنگ، مدير شركت بازرگاني بين‌المللي Ningbo، گفت: " سازندگان ماسك چيني سفارش‌هاي زيادي از خارج دريافت كرده‌اند، اما فرصت توليد همه آن‌ها را ندارند و تحويل مي‌دهند."داده‌هاي تجارت نشان مي‌دهد كه وارد كنندگان موفق به حفظ برخي منابع از طريق انتقال به كارخانجات خارج از چين شده‌اند. براي مثال، از ماه دسامبر تعداد زيادي از پيراهن‌هاي جراحي از ماه دسامبر كم‌تر از ۵ درصد كاهش‌يافته است، زيرا آن‌ها اكنون از هندوراس مي‌آيند. اين امر در مورد دستكش‌هاي پزشكي صادق است كه اكنون در درجه اول از كره‌جنوبي مي‌رسد.دولت فدرال گفت كه يك انبار ملي در سطح دولت در دسترس قرار گرفته بود، اما فرمانداران گفتند كه آن‌ها نيستند.

دريافت آنچه آنها نياز دارند. من فكر مي كنم هر فرماندار در ايالات متحده با توجه به انبارها روي درب دولت فدرال خنجر زده است. چارلي بيكر ، فرماندار ماساچوست ، در يك كنفرانس خبري اين هفته گفت: ما مطمئناً داريم و مي خواهيم ادامه دهيم. دكتر پيتر چين هونگ ، متخصص بيماريهاي عفوني در دانشگاه كاليفرنيا-سان فرانسيسكو ، گفت كه وي از توصيه هاي جديد CDC براي بيمارستان هايي كه ماسك ندارند ، نگران است. براي اينكه CDC بگويد مردم مي توانند باند موز بپوشند ، واقعاً وحشتناك است. ". من هرگز فكر نمي كردم CDC چيزي شبيه به اين بگويد. ما در سال 2020 در ايالات متحده آمريكا هستيم و توصيه اي براي استفاده از باندانا داريم? محقق AP ، يو بينگ در پكن ، گزارشگر استيو لوبلانك در بوستون ، گزارشگر مايكل بيسكر در واشنگتن و سردبير داده مگان هواير در اين داستان نقش داشتند. با تيم تحقيقاتي جهاني AP در Investigative@ap.org تماس بگيريد. آسوشيتدپرس از بخش آموزش علوم موسسه پزشكي هوارد هيوز حمايت مي كند. AP تنها مسئول كليه مطالب است.

منبع