" كروز " در سال انتخابات به دليل كنترل

۱۹ بازديد

واشنگتن - " تد كروز " (تد كروز) در مضيقه است و در طول حرفه خود با بيش‌ترين شدت مبارزه با مالكان اسلحه در كشور متحد شده‌است, و آن‌ها با لايحه‌اي مخالفت مي‌كنند كه تحت حمايت سناتور جمهوري‌خواه ايالت تگزاس در ايالت تگزاس است. مايكل مورفي, دي - كن. همچنين, او مشاركت بيشتري در سيستم كنترل سابقه جنايي ملي (nic) دارد تا مطمئن شود كه همه اطلاعات, " كروز " است, كه اين بار براي انتخاب مجدد هر دو طرف درگير است, او با هر دو جناح مخالف دموكرات, مك گري و انجمن اسلحه ملي كه لايحه ضد اسلامي را تاييد كرده‌است, با هم اختلاف دارد. برندون ۷ ميليون دلار براي اين نژاد مطرح كرده‌است, و به دموكرات‌ها اميد مي‌دهد كه بتوانند كشوري را كه از آن زمان تا كنون يكي از آن‌ها را به مجلس انتخاب نكرده اند, به مجلس بفرستند. خانم بيور, سخنگوي كروز, به اخبار nbc گفت: " سناتور كروز " كروز " موافق است كه ما بايد راه حلي براي جلوگيري از تيراندازي بيشتر را پيدا كنيم و او معتقد است كه اين كار بدون لخت كردن شهروندان مطيع قانون و آزادي‌هاي اساسي آن‌ها انجام خواهد شد. " او در حال بازبيني طرح‌هاي مختلف قانوني است كه مورد بحث قرار مي‌گيرند. كال كينگ, يك استاد علوم سياسي در دانشگاه متوديست جنوبي در دالاس, گفت: " انتظار مي‌رود كه كروز در روز سه‌شنبه به دنبال راه‌هايي براي تعقيب افرادي باشد كه به طور غير قانوني اسلحه مي‌خرند تا بتوانند به او انعطاف‌پذيري بيشتري بدهند. " كروز, كروز ", همراه با چاك چاك, از ايالت آيووا, اصلاحيه‌اي را در فاردن دور معرفي كرد.

بحث و گفتگو در مورد اقدامات كنترل اسلحه كه به الزامات كشورها براي گزارش اطلاعات به سيستم كنترل زمينه فدرال پرداخته است. همچنين محدوديت هايي در حمل و نقل بين المللي و فروش سلاح گرم از بين مي برد, NRA از اصلاحيه Cruz-Grassley حمايت كرد. در آن زمان, شهرداران عليه اسلحه هاي غيرقانوني از اين اصلاحيه انتقاد كردند زيرا اين امر باعث مي شود حداكثر مقدار مجاز براي مشوق هاي مالي به كشورها براي گزارش اطلاعات به سيستم بررسي پيش زمينه كاهش يابد, و اين گروه عليه جمهوريخواهاني كه به آن رأي داده اند تبليغات كردند. نه لايحه كورنين-مورفي و نه اقدامات كروز-گراسلي به بررسي هاي پيش زمينه جهاني نياز ندارند — از جمله در نمايشگاه اسلحه و فروش خصوصي — كه بسياري از دموكرات ها و برخي جمهوريخواهان مي خواهند. اما طرح كورين داراي 50 سناتور است كه به طور مساوي بين جمهوري خواهان و دموكرات ها تقسيم شده اند. در حال حاضر ، كروز توسط سناتور محافظه كار آزاديخواه با فكر آزاديخواهانه بازپس گيري شده است. مايك لي ، R-Utah ، كه مخالف تلاش رهبران سنا براي مطرح كردن اقدامات كورنين براي رأي دادن بود. ميچ مك كانل ، رهبر اكثريت سنا ، R-Ky. گفته است كه اگر "راهي به جلو وجود دارد" مي خواهد آن را به زمين "در مقطعي" برساند — اگر رئيس جمهور دونالد ترامپ هفته گذشته هنگامي كه با يك گروه از قانونگذاران دو طرفه ملاقات كرد و يك سري از پيشنهادات كنترل اسلحه را كه از حمايت گروه ها و فعالان حقوق اسلحه برخوردار نيست ، بحث سياسي را در مورد اسلحه ها انجام داد. لايحه كورين براي a آمده است,راي, كروز بايد انتخاب كند كه آيا بايد به پايگاه خود بچسبد يا به وسط نزديك شود در زماني كه اوريك به شدت در حال راي دادن به رأي دهندگان حومه شهر است كه به هيلاري كلينتون كمك كرده است تا در سال 2016 برخي از مناطق كنگره تحت كنترل جمهوري خواهان را در مناطق دالاس و هيوستون پيروز كند. انتخابات.جيلسون در آنجا گفتمي تواند يك هزينه سياسي براي كروز باشد.وي گفت: "اگر كروز به همان اندازه كه مي توانست اسلحه سخت بماند و Beto O'Rourke در موقعيت معتدل تري قرار بگيرند ،" او گفت ، "پس مي توانيد بعضي را تصور كنيد

زنان حومه كه نگران ترامپ هستند و دستور كار حزب جمهوري‌خواه به طور كلي بيشتر از آنچه كه به طور معمول در مورد آن‌ها فكر مي‌كنند بيشتر فكر مي‌كنند - موقعيتي كه او را به عنوان اكثريت قريب به اتفاق آرا قرار مي‌دهد. شايد مهم‌ترين آن‌ها در نبرد براي حمايت از زنان در حومه دالاس, هوستون, سن آنتونيو و ساير شهرها, ۷۷ / ۵۷ درصد از زنان در تگزاس را بررسي كنند. يعني, كنترل اسلحه دقيقاً " سياه و سفيد " يا " قرمز - آبي " نيست. او گفت: " قرار دادن اين دو با هم, پولم روي او است كه با بيل - مورفي متحد نشود. "


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.