خريد Car خريد بيشتر براي roadwork كم‌تر

۸ بازديد
خريد  Car  خريد  بيشتر  براي  roadwork  كم‌تر

تايرها رو Kicking ? بيرون . دور بلوك مي‌چرخد تا ببيند او چگونه كار مي‌كند ? به لطف اينترنت و it's كه تاثير عميقي بر يك سرگرمي نمادين آمريكايي دارند , با توجه به مطالعه جديدي از شركت مشاور تجاري McKinsey Co.Gone چندين بار به يك سري از فروشندگان خودرو مي‌پردازد . هانس ورنر Kaas , McKinsey's ارشد partner.Kaas و تيم او مطالعه خود را با نگاه به الگوهاي خريد خودكار مشتري در نمايندگي‌هاي سرتاسر دنيا انجام دادند . Kaas.Simo n , مدير كل شركت mossy Volkswagen در Carlsbad كاليفرنيا , اين تغيير را تجربه كرده‌است : " اكنون مشتري اطلاعات بيشتري در مورد خط و از طريق منابع ديگر دارد , بنابراين آن‌ها نياز به بازديد از بسياري از فروشندگان ندارند " . اين اتفاق نخواهد افتاد . او said.Soaf مي‌گويد كه اينترنت اكنون به يك بازيگر اصلي در هدايت فروش تبديل شده‌است . Soaf گفت : " او تخمين مي‌زند كه تقريبا همه مشتريان فروشگاه او قبل از ورود به the نوعي تحقيقات پيشرفته انجام داده‌اند , و افراد كمتري براي " لگد زدن لاستيك " و نگاه كردن به اطراف كه ده يا پانزده سال پيش آن‌ها را انجام مي‌دادند , وجود دارد . اين روزها براي خريد يك اتومبيل به شش يا هفت بنگاه معاملات خريد و فروش مي‌روم . اين اتفاق نخواهد افتاد

حزب ird در مورد پرونده خود گفت كه در نوامبر was يك فولكس‌واگن Passat را در وب سايت غير مجاز مي باشدtco انتخاب كرد. او گفت: "در گذشته من از نمايندگي يك فولكس‌واگن محلي كه the را به قيمت كم‌تر از قيمت دارايي خريده بود تماس گرفت" و گفت: " در گذشته من از نمايندگي به نمايندگي فروش مي‌روم، چندين هفته طول مي‌كشد، و تلاش زيادي براي رسيدن به يك معامله انجام مي‌دهم." اما اين كار بسيار ساده‌تر بود. در سال جاري، غير مجاز مي باشدtco قصد دارد تا ۳۷۵،۰۰۰ وسيله نقليه جديد را از طريق خريد auto به فروش برساند؟ غير مجاز مي باشدtco مي‌گويد: "آن‌ها ترجيح مي‌دهند آخر هفته خود را صرف انجام كار ديگري غير از چانه زدن با فروشندگان خودرو كنند". علاوه بر اين، برخي از شركت‌هاي كاستكو تمايل دارند امتيازات اعتباري بالاتري داشته باشند، بنابراين معاملات بسته به برنامه اتومبيل issue.Is براي تمام ماشين‌ها در آينده فروخته نمي‌شود؟ No.But Kaas و تيم او در مك McKinsey مي‌گويند اين يك نمونه از نحوه تغيير تجربه خريد خودرو است " مصرف‌كننده هنوز از فروشنده خودرو استفاده مي‌كند. Kaas مي‌گويد: " آن‌هايي كه بتوانند با مشتريان خود تغيير كنند موفق خواهند شد."


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.