مسافران بعد از اينكه ويروس كشتي را قرنطينه مي‌كنند، شروع مي‌كنند

۱۷ بازديد

نوشته mari YAMAGUCHI و FOSTER klug YOKOHAMA , ژاپن ( AP ) - در حدود 500 مسافر كشتي سياحتي را در روز چهارشنبه در پايان يك قرنطينه دو هفته‌اي در كشتي كه در ژاپن پهلو گرفته بود ترك كردند كه نتوانست گسترش ويروس جديد بين مسافران و خدمه را متوقف كند . هنگامي كه مقامات 79 مورد ديگر را اعلام كردند , شكست در اين قرنطينه مورد تاكيد قرار گرفت و تعداد كل كشتي به 621 مورد رسيد . نتايج هنوز براي برخي از مسافران و خدمه ديگر در ميان افراد 3,711 اصلي در كشتي منتظر بودند . از سوي ديگر دولت ژاپن در مورد تصميم خود مبني بر حفظ مردم در اين كشتي تحت بازجويي قرار گرفته‌است كه برخي متخصصان آن را incubator كامل ويروس ناميده‌اند . مجسمه الماس , محل بيش‌ترين عفونت در خارج از چين است كه در آن بيماري به نام COVID - 19 سال گذشته آشكار شد . بسياري از دولت‌هاي خارجي مي‌گويند كه به مسافران اجازه بازگشت از كشتي را نخواهند داد مگر اين كه از طريق يك دوره قرنطينه ديگر بروند , بنابراين ديدن مسافران از كشتي , سوار شدن به تاكسي‌ها و ناپديد شدن در يوكوهاما , كه در آن كشتي پهلو گرفته مي‌شود , قابل‌توجه بود . سربازان ژاپني به اسكورت برخي از مسافران از جمله يك مرد مسن در صندلي چرخدار كمك كردند كه يك ماسك بر تن داشت و عصا داشت . برخي از مسافران سوار اتوبوس‌ها شدند تا به ايستگاه‌هاي قطار حمل شوند . بعضي از مردم هنوز در كابين خود با كساني كه قبلا فرآوري شده بودند خداحافظي مي‌كردند . " يك مرد 77 ساله اهل Saitama در نزديكي توكيو , كه با همسرش كنار آمد , به " كيودو نيوز " گفت : " من كمي نگران اين هستم كه از كشتي خارج شوم , اما از نظر فيزيكي سخت بود . Katsunobu كاتو , وزير بهداشت روز چهارشنبه گفت كه آن‌هايي كه با تست ويروس منفي پياده شده‌اند الزامات قرنطينه ژاپني را برآورده كرده‌اند و آزاد هستند تا پياده بروند و براي حمل و نقل عمومي به خانه بروند . او گفت كه اين طرح توسط متخصصان موسسه ملي بيماري‌هاي عفوني تاييد شده‌است . مسافران تنها براي چند روز به دقت مراقب سلامتي خود هستند و به مقامات بهداشت محلي اطلاع مي‌دهند كه آيا علائمي دارند يا خير .

او گفت: نگران نباش.برخي مسافران در توئيتر اظهار داشتند كه فرم‌هاي بهداشتي را دريافت كرده‌اند و مي‌پرسند كه آيا علائمي نظير سردرد، تب يا سرفه دارند يا خير. Passengers كه منفي بودند و هنوز هيچ نشانه‌اي نداشتند، بايد قبل از ترك بدن كنترل دماي بدن خود را چك كنند.حدود ۵۰۰ مسافري كه روز چهارشنبه قصد خروج از كشتي را داشتند همه كشتي را تا عصر ترك كردند و مقامات ژاپني قرار است سه روز آينده را در اجراي the حدود ۲،۰۰۰ تن ديگر سپري كنند. بعد از اينكه يك نفر از مسافران كشتي قبلي كشتي را ترك كرد، شاهزاده خانم الماس در يوكوهاما در نزديكي توكيو قرنطينه شد.حتي با وجود اينكه مقامات ژاپني اصرار دارند كه تعداد بيماران مبتلا به سطحي در حال افزايش است، موارد موجود در كشتي به روز صعود مي‌كنند. روز سه‌شنبه، ۸۸ نفر در روز بعد از اينكه ۹۹ نفر ديگر آلوده شدند، مثبت تست شدند.اعضاي تيم كه نمي‌توانستند به اتاق‌هايشان بسته باشند چون كار مي‌كردند انتظار مي‌رود كه روي كشتي بمانند.Yoshihide suga، دبير ارشد كابينه، گفت كه يك ساعت مراقبت بهداشتي كنترل‌شده براي اعضاي خدمه اكنون به اين دليل آغاز مي‌شود كه آن‌ها مي‌توانند با استفاده از اتاق‌هاي خالي مسافر پراكنده و منزوي شوند. او تاييد كرد كه اعضاي خدمه تا به حال در قرنطينه كافي نيستند، اما گفتند كه آن‌ها اقدامات پيشگيرانه زيادي را انجام داده‌اند.مدير اين كشتي، شاهزاده خانم Cruises، روز سه‌شنبه در بيانيه‌اي گفت كه افرادي كه اخيراً مثبت آزمايش شده‌اند، هنوز در هنگام انتظار براي حمل و نقل به بيمارستان‌ها در كشتي بوده‌اند.لجستيك و تداركات حمل و نقل براي انتقال صدها نفر، مقامات ژاپني را مورد آزمايش قرار خواهند داد.ايالات‌متحده بيش از ۳۰۰ نفر را در آخر هفته تخليه كرد كه در حال حاضر در ايالات‌متحده براي ۱۴ روز ديگر در قرنطينه هستند. كره‌جنوبي در روز چهارشنبه هفت نفر را از كشتي تفريحي بازگرداند و شش نفر از كره‌جنوبي و يكي از اعضاي خانواده ژاپني را در قرنطينه گذاشتند.ساير مسافران خارجي با پروازه‌اي چارتر از كانادا، استراليا، ايتاليا و هنگ‌كنگ اعزام شدند.suga از نحوه برخورد ژاپن با اين شرط دفاع كرده‌است

در ابتدا, ايالات‌متحده از طرف ژاپني قدرداني خود را ابراز كرد. و بسياري از آمريكايي‌ها وجود دارند كه تصميم گرفته‌اند در كشتي بمانند."دولت ايالات‌متحده گفته‌است كه آمريكايي‌ها به جاي بازگشت به پروازه‌اي چارتر نمي‌توانند حداقل دو هفته پس از آمدن به ساحل به خانه بازگردند. ساير دولت‌هايي كه مسافران را برمي گزينند سياست‌هاي مشابهي دارند.مقامات آمريكايي به مسافران هنگام سوار شدن بر كشتي الماس، احتمال قرار گرفتن در معرض اين ويروس را ذكر كردند.مقامات بهداشتي ژاپن مي‌گويند قرنطينه ۱۴ روزه روي كشتي كافي بود و خاطرنشان كرد كه بيش از ۵۰۰ ژاپني كه قبلاً از مركز اين ويروس در چين پرواز كرده بودند و در ابتدا آزمايش منفي داشتند، در پايان ۱۴ روزه خود عاري از ويروس بودند.مقامات همچنين از اقدامات احتياطي صورت‌گرفته در اين كشتي دفاع كردند. پس از ۵ فوريه، هنگامي كه اولين گروه از ۱۰ عفونت گزارش شد و آغاز اين قرنطينه ۱۴ روزه اعلام شد، حدود ۱۰۰۰ نفر از كاركنان به ماسك جراحي گفته شدند، از اسپري ضد عفوني‌كننده استفاده كردند و عمليات در رستوران‌ها، ميله‌ها و ديگر مناطق تفريحي را متوقف كردند.به مسافران دستور داده شد كه در كابين خود بمانند و با مسافران ديگر تماس نگيرند. آن‌هايي كه در كابين بدون پنجره بودند، هر روز مي‌توانستند براي يك ساعت به روي عرشه بروند.قرنطينه به طور عمده براي مسافران بود، زيرا اعضاي خدمه اتاق‌هاي دو گانه را به اشتراك مي‌گذاشتند و با تحويل غذا، نامه، حوله و امكانات رفاهي و ورود به كابين‌هاي مسافري براي تميز كردن به ميهمانان ادامه مي‌دادند. اعضاي تيم همچنين در يك سالن شلوغ خدمه غذا خوردند._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ياماگوچي از توكيو گزارش داد.

منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.