جان Hancock، يكي از قديميترين و بزرگترين شركتهاي بيمه عمر آمريكاي شمالي، بيمه عمر سنتي را متوقف ميكند و به جاي آن تنها سياستهاي تعاملي كه از طريق دستگاههاي پوشيدني و تلفنهاي هوشمند صاحب آن هستند را به فروش ميرساند. در حال حاضر، در آفريقاي جنوبي و بريتانيا در حال حاضر در حال استفاده از اين مدل در تمام طول عمر خود است كه در حال حاضر در آفريقاي جنوبي و بريتانيا در حال گسترش است و در صورتي كه مشتريان بتوانند عادتهاي بهتري را كسب كنند و شركتهاي بيمه در مورد اينكه آيا بيمه كنندگان ميتوانند در نهايت از دادهها براي انتخاب سودمندترين مشتريان استفاده كنند، در حالي كه نرخ پيادهروي براي كساني كه شركت نميكنند، در حال استفاده از دادهها هستند. صنعت بيمه گفتهاست كه به شدت تنظيمشده و بايد به لحاظ آماري موجه باشد، دلايل آن براي هر نرخ افزايش يا سياست changes.Cust مجبور نيستند فعاليتهايشان را براي پوشش دادن پوشش دهند هر چند كه سياستهاي آنها با برنامه Vitality بستهبندي شدهاند. بروكس tingle، رئيس واحد بيمه جان Hancock، گفت كه شركت بيمهگر از تبديل سياستهاي بيمه عمر موجود به Vitality در سال ۲۰۱۹ را آغاز خواهد كرد. اما اطلاعاتي كه تا به حال جمعآوري كرده.
همانطور كه Vitality policyholders در سراسر جهان ۱۳ تا ۲۱ سال بيشتر از بقيه عمر بيمه عمر خود را در يك برنامه يا وب سايت ثبت ميكنند و ميتوانند كارتهاي هديه را براي خرده فروشان بزرگ پس از رسيدن به نقاط عطف خود انتخاب كنند, يا يك برنامه توسعهيافته كه در آن دستگاههاي پوشيدني عرضه ميكنند و تخفيف تا ۱۵ درصد را در حق بيمه دريافت ميكنند (20 سپتامبر ۲۰۱۸, 3: ۴۵ بعد از ظهر): يك نسخه قديميتر از اين مقاله در تيتر يك سياست جديد از شركت بيمهگر جان Hancock قرار ميگيرد. به مشتريان اين امكان را ميدهد كه in بهداشتي را در تمام سياستهاي بيمه عمر خود انتخاب كنند و از آنها بخواهند كه آنها را بپوشند.
منبع