تهيهشده توسط آسوشيتد پرس سهام در توييتر روز پنج شنبه پس از آن كه شركت رسانههاي اجتماعي اعلام كرد درآمد و تعداد كاربران از پيشبينيها در چهار فصل گذشته پيشي گرفتهاست , هر چند كه سود افزايش يافت . شركت فنآوري مستقر در سانفرانسيسكو گفت كه درآمد خالص چهارم چهارم به 119 ميليون دلار يا 15 سنت براي هر سهم كاهشيافته است . اين مبلغ از 255 ميليون دلار يا 33 سنت در همين دوره در سال گذشته كاهشيافته است . در طي اين دوره , توييتر به 1.01 ميليارد دلار رسيد , و اين افزايش 11 درصد افزايش داشت و اولين درآمد حاصل از آن 1 ميليارد دلار بود . " Ned سگال " افسر ارشد مالي اين برنامه را يك " نقطه عطف جديد " براي درآمد ناميد . او گفت كه عملكرد در بسياري از نقاط جهان , به ويژه درآمد تبليغاتي قوي در آمريكا , جامد بودهاست . اين شركت در طول سه ماه گذشته به طور متوسط به 152 ميليون كاربر روزانه رسيد كه از 145 ميليون نفر در طول سهماهه گذشته رسيدهاست . در حالي كه رقم درآمد خالص 231 ميليون دلار بود , ارقام ديگر سرمايه گذاران را تشويق كرد و حدود 18 % به 39.30 دلار در اوايل بعد از ظهر روز پنج شنبه داد . براساس گزارش FactSet provider , اين رقم فروش بر بالاي انتظارات بازار بودهاست . و تعداد كاربران فعال در هر روز بالاتر از پيشبيني 147 ميليون نفر بود . در سال گذشته , توييتر شروع به فاش كردن پايه كاربري روزانه خود , يا تعداد كاربراني كه حداقل يكبار در روز وارد ميشوند و آگهيهاي روي سكو را ميبينند , آغاز كرد . اين معيار روزانه جايگزين حساب كاربري ماهيانه خود شدهاست كه توييتر گفتهاست كه ديگر آن را فاش نخواهد كرد . ساير شركتها , مانند فيس بوك , هم روزانه و هم به صورت ماهانه حساب ميكنند . مجريان توئيتر گفتهاند كه اين شركت در حال انجام اولويت براي پاكسازي پلت فرم خود است . " جك دورسي " در تماسي با تحليل گران گفت : " ما گفتگوي عمومي سالم را افزايش خواهيم داد " اطلاعات گمراهكننده احتمالا بزرگترين چالشي است كه ما و صنعت مان با آن مواجه هستيم . اين يك تمركز كليدي براي ما خواهد بود ." شركتهاي فنآوري تلاشهاي خود براي حذف اطلاعات نادرست , سو استفاده , نفرت و spam را افزايش دادهاند . در آخرين حركت توييتر , شركت سهامي شركت سهامي خاص در اين هفته اعلام كرد
d شروع به برچسب زدن يا حتي گرفتن عكس هاي مستند يا دستكاري شده ، صوتي و فيلم هايي مي كند كه براي گمراه كردن افراد طراحي شده است. تمام آنچه كه به كاركنان بيشتري نياز دارد ، با افزايش 22 درصدي هزينه ها ، به 854 ميليون دلار مي رسد. توييتر انتظار دارد در سال 2020 حداقل 20٪ در كل شركت ها رشد كند و هزينه ها نيز حدود 20٪ رشد خواهد كرد. توييتر تبليغات سياسي را از نوامبر آغاز كرد. در حالي كه يك حركت بزرگ نمادين بود ، چنين تبليغاتي در وهله اول سهم چنداني در درآمد آن نداشت. نازمول اسلام ، تحليلگر eMarketer گفت: هر دو ممنوعيت تبليغات و برچسب هاي جديد "بايد با كاربران طنين انداز شوند و رشد تعامل را در سه ماهه بعدي ادامه دهند.". براي كل سال ، توييتر درآمد خالص 1.47 ميليارد دلار درآمد 3.46 ميليارد دلار داشت. براي سه ماهه جاري ، توييتر پيش بيني مي كند كه درآمد بين 825 تا 885 ميليون دلار درآمد داشته باشد. دورسي گفت كه مي خواهد كارمندان توييتر كمتر روي سان فرانسيسكو متمركز شوند ، به اين معني كه فكر مي كند اين شركت بايد بيشتر به بازارهاي بين المللي با رشد سريع نگاه كند. تمركز ما در سانفرانسيسكو ديگر به ما خدمت نمي كند. ". ما تلاش خواهيم كرد كه يك نيروي كار بسيار توزيع شده تر باشيم كه به ما در بهبود اجراي خود كمك مي كند براي كليه پوشش هاي فني AP ، به آدرس https://apnews.com/apf-technology مراجعه كنيد
منبع