با افزايش تقاضا در آمريكا، واردات تجهيزات پزشكي كاهش يافت.

۲۸ بازديد
با افزايش تقاضا در آمريكا، واردات تجهيزات پزشكي كاهش يافت.

نوشته martha mendoza و juliet linderman با كمبود شديد تجهيزات پزشكي در سراسر ايالات‌متحده , از جمله testing , ماسك محافظ , لباس‌هاي جراحي و ضد عفوني‌كننده دست , مي‌تواند به افت ناگهاني در واردات , كه بيشتر از چين است , بسته شود . داده تجارت نشان مي‌دهد كه كاهش در محموله‌ها در اواسط ماه فوريه پس از شيوع فزاينده شيوع سرخك در چين باعث شد كه اين كشور به كارخانه‌هاي شاتر رود و بنادر را قطع كند . برخي از اتاق‌هاي اورژانس , بيمارستان‌ها و كلينيك‌هاي ايالات‌متحده در حال حاضر از منابع اصلي پزشكي خارج شده‌اند , در حالي كه برخي ديگر تجهيزات حفاظت شخصي مانند دستكش و ماسك را جيره‌بندي كرده‌اند . ايالات‌متحده در حال دريافت اكثريت قريب به اتفاق محموله دارويي خود از چين است كه در آن the بيش از 80,000 نفر را آلوده كرده و بيش از 3,200 نفر را كشته‌است . زماني كه كارخانه‌هاي توليد پزشكي چين در ماه گذشته شروع به بازگشت به خط كردند اولين اولويت آن‌ها بيمارستان‌هاي خود بود . دولت به سازندگان N95 نياز داشت تا همه يا بخشي از توليد خود را به جاي ماسك‌هاي حمل و نقل به آمريكا بفروشند . در روز 19 فوريه , جديدترين تحويل ماسك‌هاي درجه پزشكي به چين , در حدود يك ماه پيش , از چين رسيد . و تا زماني كه 13 محموله از ماسك‌هاي non غير پزشكي در ماه گذشته وارد شده‌اند , به همان اندازه كه در ماه گذشته نيز تعداد زيادي از آن‌ها وارد شده‌اند . ماسك‌هاي N95 در محيط‌هاي صنعتي و همچنين بيمارستان‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرند و 95 درصد از تمام ذرات در حال پرواز را فيلتر مي‌كنند . فرمانداران در سراسر كشور به دليل فرار از تجهيزات دست‌پاچه مي‌شوند . رئيس‌جمهور دونالد ترامپ آن‌ها را به خريد ماسك در بازار آزاد ترغيب كرده‌است , اما تعداد كمي از آن‌ها در دسترس هستند . نانسي فاستر , نايب‌رئيس انجمن بيمارستان آمريكايي كيفيت و سياست ايمني بيمار , گفت : " بدون محافظت كافي , بيشتر كاركنان بيمارستان ما بيمار مي‌شوند , كه به اين معني است كه مردم براي مراقبت از بيماران وجود نخواهند داشت . " او گفت كه برخي بيمارستان‌ها تنها يك روز يا دو مورد از تجهيزات حفاظت شخصي هستند .

آسوشيتدپرس يافته‌است كه در ماه گذشته , واردات ضد عفوني‌كننده دست و كي اس اي , هر دو به ميزان 40 درصد كاهش‌يافته است و لباس‌هاي جراحي كه به طور معمول از چين نشات مي‌گيرند , نزديك به سطوح نورمال هستند , زيرا منبع يابي به هندوراس منتقل شده‌است . به طور معمول تداركات پزشكي در هر دو ساحل انجام مي‌شود . اما تقريبا تمام the كه در ماه گذشته به آن رسيدند , در نيوآرك , نيوجرسي , در سرتاسر كشور از اولين و most شيوع coronavirus رخ داد . AP , واردات رو به كاهش را با نگاه به داده‌هاي مربوط به حمل و نقل نگهداري شده توسط شركت ImportGenius و Panjiva , خدماتي كه به طور مستقل تجارت جهاني را دنبال مي‌كند , شناسايي كرد . در اواسط ماه فوريه , سازمان بهداشت جهاني هشدار داد كه تقاضاي جهاني براي تجهيزات ايمني براي تامين كنندگان پزشكي 100 برابر بالاتر از وضعيت عادي است . قيمت‌ها 20 برابر بالاتر بودند , انبارهاي ذخيره شده و يك انبار چهار تا 6 ماهه وجود داشت . با اين وجود , داده‌هاي قرارداد فشرده فدرال نشان مي‌دهد كه هيچ تلاش بزرگي در اين نقطه براي تسليم دستورها وجود ندارد . سياست‌هاي تجاري كمكي نكرده اند . تعرفه‌هاي مربوط به تداركات پزشكي آن‌ها را گران‌تر مي‌كرد و آن‌ها در روز 5 مارس تنها با وجود اينكه انجمن‌هاي مراقبت بهداشتي از دولت در سال گذشته خواسته بودند تا اقلامي مثل ماسك , دستكش و روپوش را معاف كنند , برداشته شدند . و اكنون كشورهايي از جمله كره‌جنوبي , هند و تايوان , صادرات تداركات پزشكي را مسدود مي‌كنند تا آن‌ها را براي شهروندان خود ذخيره كنند و آمريكا را با گزينه‌هاي كمتري ترك كنند . " زمان تاخير مي‌تواند هفته‌ها باشد . khatereh Calleja , مدير عامل انجمن زنجيره تامين مراقبت‌هاي بهداشتي , گفت : " اين كار مي‌تواند به سرعت چند ماه طول بكشد ." به گفته كالج پزشكان اورژانس آمريكا , پزشكان , پرستاران و اولين نيروهاي كمكي در ايالات‌متحده متوسل به اسپري كردن ماسك خود با سفيد كننده در پايان هر روز شده و آن‌ها را در خانه آويزان مي‌كنند تا براي يك روز ديگر خشك شوند . دكتر ديويد تان , رئيس انجمن ملي پزشكان اورژانس , گفت : " كمي اضطراب وجود دارد , همانطور كه مي‌توانيد تصور كنيد , به كار برويد و ندانيد كه آيا تجهيزات محافظ شخصي كافي خواهيد داشت يا نه . " چه كاهشي در swabs !

علاوه بر اين, چندين رقم نيز وجود داشت كه نياز به آزمايش نداشت. مراكز كنترل و پيش‌گيري از بيماري هفته‌ها هشدار داده‌اند و به ادارات بهداشت محلي و محلي درباره كمبود پنبه هشدار داده‌اند كه براي آزمايش آن ضروري است.حتي بيش از حد حمل و نقل پزشكي در حال كاهش است. ده كانتينر حمل و نقل پر از دماسنج طبي, يك سال پيش در اين ماه, به بندر بنادر رسيدند. اما در چند روز گذشته فقط پنج نفر بودند.ضد عفوني‌كننده دست كه معمولاً از چين سرچشمه مي‌گيرند, از فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي ناپديد شده و ممكن است نادر باشد. سال گذشته, اين محموله به مقصد رسيد. امسال, از ژانويه, تنها چند محموله به اينجا آمده‌است.كمبودها بر بيماران تاثير مي‌گذارند زيرا آن‌ها مي‌توانند تست شوند و ارائه دهندگان آن‌ها ممكن است اين ويروس را از يك فرد به فرد بعدي منتقل كنند. اما خطر بيشتري براي پرسنل پزشكي وجود دارد: تاكنون گزارش‌هايي از ده‌ها پزشك, پرستار و پرسنل پزشكي وجود دارد كه به اين ويروس مبتلا شده‌اند.پرستاران در سراسر كشور گزارش مي‌دهند كه آن‌ها تجهيزات حفاظتي شخصي مناسب را دريافت نمي‌كنند و بيمارستان‌هاي آن‌ها نيازي به مراقبت ايمن از بيماران سرپايي ندارند.اصلاً امن نيست. هيچ‌كس در امان نيست. " صبح روز جمعه, پس از يك مواجهه احتمالي در محل كار, او به يك فروشگاه سخت‌افزار محلي رفت و تمام تابلوهاي نقاشي را خريد و خريد كرد." بسيار نااميدكننده است چون ما احساس مي‌كنيم كه كاركنان بخش مراقبت‌هاي بهداشتي تقاضاي زيادي دارند و اينكه " خوب است, مي‌توانيم كارمان را انجام دهيم. او گفت: " ما فقط دنبال تجهيزات لازم هستيم. "كمبود تنها بر مراقبت‌هاي بهداشتي تاثير نمي‌گذارد. موسسه پزشكي انسان‌دوستانه به طور مستقيم فكر كرد كه اين بيماري با چند ميليون ماسك صورت مي‌گيرد. اين سازمان پس از شورش‌هاي گسترده دستورها خود را افزايش داده بود.

ires در غرب شهره‌اي پر از دود را پر كرده و تداركات خود را در سال‌هاي اخير تحت فشار قرار داده‌است.توني Morain، معاون رئيس‌جمهور، گفت كه اما پس از آن، bushfires استراليا را با آسمان‌هاي دودي از پا در آورد و بنابراين امدادرساني مستقيم شروع به ارسال ماسك به آنجا كرد.وقتي coronavirus به چين رسيد، سازمان شروع به ارسال ماسك‌ها به Wuhan كرد - مركز شيوع بيماري - در تلاش براي مهار اين بيماري.Morain گفت كه آن‌ها ۲ ميليون ماسك ديگر سفارش داده‌اند و در انتظار حمل محموله هستند. به طور معمول حداقل پنج هفته طول مي‌كشد تا دو هفته طول بكشد تا ماسك، دو هفته ارسال و يك هفته براي رسيدن به بندر وجود داشته باشد. در همين حال، او گفت كه امداد مستقيم بيش از ۱۰۰ درخواست از بيمارستان‌ها و مراكز بهداشتي تا آخرين جعبه‌ها را دريافت كرده‌است.در تلاش براي پر كردن اين فاصله، در مينه سوتا ۳ M مستقر در آبردين، داكوتاي جنوبي، كارخانه در حدود ساعت را اداره مي‌كند و ميليون ها ماسك N۹۵ در ماه توليد مي‌كند. مايك رومان گفت كه اين شركت همچنين در حال افزايش توليد ماسك‌هاي جراحي و راه‌حل‌هاي پاك‌سازي تجاري است.با اين وجود، طبق اطلاعات قرارداد عمومي، يك قرارداد فدرال با ۳ ميليون دلار براي ۴.۸ ميليون دلار از ماسك‌هاي N۹۵ مورخ ۱۲ مارس اعلام كرده‌است كه اين ماسك‌ها به مدت ۳۰ تا هفت هفته پس از آن تحويل داده خواهند شد.تعدادي از شركت‌هاي چيني در اين هفته به آسوشيتد پرس گفتند كه آن‌ها صادرات را ازسر خواهند گرفت - كه قيمت‌هاي بالاتري را به همراه دارند - اما آن‌ها غرق شده‌اند و نمي‌توانند تقاضاي آن‌ها را برآورده كنند.ديويد پنگ، مدير شركت بازرگاني بين‌المللي Ningbo، گفت: " سازندگان ماسك چيني سفارش‌هاي زيادي از خارج دريافت كرده‌اند، اما فرصت توليد همه آن‌ها را ندارند و تحويل مي‌دهند."داده‌هاي تجارت نشان مي‌دهد كه وارد كنندگان موفق به حفظ برخي منابع از طريق انتقال به كارخانجات خارج از چين شده‌اند. براي مثال، از ماه دسامبر تعداد زيادي از پيراهن‌هاي جراحي از ماه دسامبر كم‌تر از ۵ درصد كاهش‌يافته است، زيرا آن‌ها اكنون از هندوراس مي‌آيند. اين امر در مورد دستكش‌هاي پزشكي صادق است كه اكنون در درجه اول از كره‌جنوبي مي‌رسد.دولت فدرال گفت كه يك انبار ملي در سطح دولت در دسترس قرار گرفته بود، اما فرمانداران گفتند كه آن‌ها نيستند.

دريافت آنچه آنها نياز دارند. من فكر مي كنم هر فرماندار در ايالات متحده با توجه به انبارها روي درب دولت فدرال خنجر زده است. چارلي بيكر ، فرماندار ماساچوست ، در يك كنفرانس خبري اين هفته گفت: ما مطمئناً داريم و مي خواهيم ادامه دهيم. دكتر پيتر چين هونگ ، متخصص بيماريهاي عفوني در دانشگاه كاليفرنيا-سان فرانسيسكو ، گفت كه وي از توصيه هاي جديد CDC براي بيمارستان هايي كه ماسك ندارند ، نگران است. براي اينكه CDC بگويد مردم مي توانند باند موز بپوشند ، واقعاً وحشتناك است. ". من هرگز فكر نمي كردم CDC چيزي شبيه به اين بگويد. ما در سال 2020 در ايالات متحده آمريكا هستيم و توصيه اي براي استفاده از باندانا داريم? محقق AP ، يو بينگ در پكن ، گزارشگر استيو لوبلانك در بوستون ، گزارشگر مايكل بيسكر در واشنگتن و سردبير داده مگان هواير در اين داستان نقش داشتند. با تيم تحقيقاتي جهاني AP در Investigative@ap.org تماس بگيريد. آسوشيتدپرس از بخش آموزش علوم موسسه پزشكي هوارد هيوز حمايت مي كند. AP تنها مسئول كليه مطالب است.

منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.